Avatar billede sayn Nybegynder
06. april 2010 - 15:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Router password

Hej..

Jeg har netop i dag fået nyt internet hos Fullrate.. Jeg har derfor fået en ny router, P-2602HW-D1A.

Her til morgen da forbindelsen var oprettet, virkede telefonen ikke, så jeg slukkede for routeren og tændte den igen, hvorefter telefonen også virkede.. Lækkert..

Da jeg så ville ind på routeren igen, virker mit password ikke. Jeg prøvede også alle default password jeg kunne google mig til: webadmin, admin, 1234..

Derefter prøvede jeg at reset routeren efter vejledning, og den gjorde som den skulle, men der er stadig intet password, der virker..

Ved i hvad jeg gør forkert? På forhånd tak
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
06. april 2010 - 15:22 #1
Har du prøvet at lade være med at skrive noget?
Avatar billede sayn Nybegynder
06. april 2010 - 15:31 #2
Ja jeg har prøvet med intet password.. Tak for svaret, havde bare glemt at skrive at jeg også havde prøvet det..
Avatar billede giweo Juniormester
06. april 2010 - 15:36 #3
Et lille klistermærke bag på routeren, der oplyser passwordet når man har bruge reset-knappen ?
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
06. april 2010 - 15:37 #4
Nu sidder jeg selv i en support, hvor vi har dagligdagsproblemer vi skal håndterer for kunder.

Så derfor ved jeg, at nogle internetudbydere sætter et andet password op inden de sender det ud til deres kunder. Se om du har fået nogle papire hvor det står i, alternativt kan du jo ringe til Fullrates kundeservice :)
Avatar billede sayn Nybegynder
06. april 2010 - 15:42 #5
Desværre, der står kun model nr, serial number, mac adresse og noget der hedder FCC ID..
Avatar billede sayn Nybegynder
06. april 2010 - 15:45 #6
Tak for svarene..

Hvis de havde lavet et andet password end normalt, så ville jeg vel ikke have kunnet komme derind i første omgang - altså inden jeg slukkede og tændte for routeren?

Den første gang jeg gik derind, blev jeg bedt om at skrive en ny adgangskode, som jeg så har brugt derefter..
Avatar billede sayn Nybegynder
06. april 2010 - 15:54 #7
Jeg har netop snakket med fullrate, og de kunne oplyse mig, at passwordet er det samme som jeg har fået til "MIT FULLRATE".. Jeg beklager ulejligheden, problemet er løst - tak for indsatsen!
Avatar billede sayn Nybegynder
03. oktober 2010 - 10:51 #8
Jeg har netop snakket med fullrate, og de kunne oplyse mig, at passwordet er det samme som jeg har fået til "MIT FULLRATE".. Jeg beklager ulejligheden, problemet er løst - tak for indsatsen!

LUKKET