Avatar billede chrishunter Nybegynder
04. april 2010 - 19:54 Der er 1 løsning

se MPEG4-kodede kanaler direkte

På min OpenSUSE 11.2 box kan jeg

* med Kaffeine se DR1, DR2, TV2, ...; men ikke DRHD, DRK og andre kanaler, der er kodet med MPEG4

* med Kaffeine optage de MPEG4-kodede programmer; men stadigt ikke se dem.

* med MPlayer se det optagne; men ikke se tv direkte

* med Xine hverken det ene eller det andet

* med Totem se det optagne uden lyd; men ikke se tv direkte (før jeg får det konfigureret på en eller anden måde)

Hvordan får jeg nemt min box til at kunne vise alle kanalerne direkte (uden at skulle gennem alt besværet med MythTV - det gemmer vi til senere)?

Venlig hilsen

Christian
Avatar billede chrishunter Nybegynder
13. januar 2011 - 14:39 #1
Jeg installerede MythTV. Så nu kan jeg se alle de kanaler, jeg få ind i lejligheden ...