Avatar billede mik789 Nybegynder
04. april 2010 - 08:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

unexpected T_VARIABLE

hej,

jeg får en unexpected T_VARIABLE i denne linje:

$queryAllUsers = "select * from JMM_users order by user_id";

Det er på en side som tidligere fungerede uden problemer og som ikke siden er blevet ændret. Men php-versionerne er skiftet siden, og jeg har ikke fulgt med. Hele filen ser sådan ud:

<? php

// Spørg om user oplysniger
$queryAllUsers = "select * from JMM_users order by user_id";
$resultAllUsers = mysql_query($queryAllUsers);
$countAllUsers = mysql_num_rows($resultAllUsers);

?>

Kan nogen se hvad der er galt?
Avatar billede mik789 Nybegynder
04. april 2010 - 08:27 #1
hovsa, overså mellemrummet mellem ? og php. det er nu rettet, men får flere fejl. Vender tilbage
Avatar billede mik789 Nybegynder
04. april 2010 - 09:16 #2
jeg fandt fejlene selv.

beklager ulejligheden ;-)