Avatar billede km2 Nybegynder
31. marts 2010 - 12:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DialogResult

Kender nogen det her:

En formular der allerede er synlig kan ikke vises som en modal dialigboks. Angiv egenskaben visible for formularen til false, før du kalder showdialog()???
Hensigten er at ved tryk på OK button skal Form1 settings skifte til det jeg indtaster i Form2, help please.

Koden er her:

  DialogResult dr = new DialogResult();
            VikingTune frmref = new VikingTune();
            if (frm.ShowDialog() == DialogResult.OK)
            {

                mapview = new MapViewer();

                mapview.SetBorders(txtFuelmapup,txtFuelmapdown, unitFuelmap, "+", "");
                mapview.SetBorders(txtIgnitionmapup,txtIgnitionmapdn,unitIgnitionmap, "", "");
                string selectItem = cmbFuelMapAxis.SelectedItem.ToString();
                string selectedItem2 = cmbIgnitionMapAxis.SelectedItem.ToString();

                switch (selectItem)
                {
                    case "TPS":
                        mapview.SetName("Fuel Map(TPS/RPM)");

                        break;

                    case "MAP":
                        mapview.SetName("Fuel Map(MAP/RPM)");

                        break;

                }

                switch (selectedItem2)
                {
                    case "TPS":
                        mapview.SetName("Ignition Map(TPS/RPM)");
                        break;

                    case "MAP":
                        mapview.SetName("Ignition Map(MAP/RPM)");
                        break;

                }
                Close();
            }
Avatar billede Syska Mester
31. marts 2010 - 14:26 #1
Hvad er problemet ... synes ikke rigtigt der er opstillet et problem som du ikke kan løse ...

mvh
Avatar billede km2 Nybegynder
31. marts 2010 - 16:00 #2
Hej Buzz
Tak fordi du lige gad at interessere dig for problemstillingen. Jeg var lidt stresset og den sidste dag inden påske men jeg fik løst det så du havde ikke det kunne jeg løse.

Problemet blev løst ved at fjerne Dialogresult og if-sætningen da det bare var en form som påvirkede noget i en anden form.

Derfor får du dine points for interessen

God påske
Avatar billede Syska Mester
31. marts 2010 - 16:10 #3
heheh ... :-)

Men du har accepteret dit eget svar ... eller var det mere stress inden påsken :-)

mvh
Avatar billede km2 Nybegynder
31. marts 2010 - 18:11 #4
Hej Buzz

Ja det er nok det. Men det var egentlig så let at jeg ikke kunne finde ud af det, men du ved google.com

God Påske
Tak for hjælpen
Avatar billede Syska Mester
31. marts 2010 - 18:21 #5
heheh ... :-)