Avatar billede ipper Nybegynder
31. marts 2010 - 08:55 Der er 4 kommentarer

Hjælp USB netkort og mac OS X 4.1

Jeg har købt et Usb netkort (Wireless USB Dongle (Trådløst USB netkort) 300Mbps Det er en Konig CMP-WNUSB40) til min gamle imac fra 2004 - den kører på 10.4.1 - og jeg vil gerne have trådløst netværk på. Jeg har Airport Express Base Station - der fungerer fint med min macbook.

Jeg har fået oplyst at den kan bruges på min mac - men der er ikke noget airport "icon" at se...Dem jeg har købt stikket hos siger at der er opsætningen på min mac det er galt med - er der én her der vejlede mig i hvilke instillinger der skal være i netværk instillinger?
Avatar billede osdata Nybegynder
31. marts 2010 - 09:35 #1
Det er formentlig fordi du mangler at indlæse en driver.

Måske denne her kan hjælpe dig:
http://www.nedis.nl/datasheets/DRIVER_CMP-WNUSB40_MACOS10.4.ZIP

Mvh

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede ipper Nybegynder
31. marts 2010 - 10:01 #2
Jeg har installeret driver - som de har sendt mig - det gav heller ikke problemer - måske skal jeg prøve igen?
Avatar billede osdata Nybegynder
31. marts 2010 - 10:33 #3
Det vil nok kun hjælpe at installere den driver jeg linker til, hvis det ikke er en der passer til dit system, de har sendt dig.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede ipper Nybegynder
31. marts 2010 - 11:01 #4
Den er magen til dén jeg har installeret :-) og jo, passer til mit system...