Avatar billede Hansen179 Nybegynder
30. marts 2010 - 10:22 Der er 1 kommentar

Trådløst netværk

Jeg har trådløst netværk med Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54GL. Det virker fint i vores hus, men vi har en havepavillion ca. 80 meter fra huset hvor jeg gerne vil kunne bruge det trådløse netværk. Pt. kan jeg se signalet nede fra pavillionen men det er med så lav signalstyrke at jeg ikke kan tilgå internettet. Er der nogen mulighed for evt at tilslutte en antenne til routeren oppe i huset så signal rækkeviden øges ?? og i givet fald hvilken skal man købe ??

Pft.
Hansen179
Avatar billede Larry1337 Nybegynder
30. marts 2010 - 12:22 #1
Jeg læste et review at din router og det fremgår tydeligt at et af minuserne ved den er den korte sende vidde. Der er altid de mere 'kreative' løsninger

Så som det her http://www.freeantennas.com/projects/template/

Hvor du 'bygger' en forbedring til de eksiterende antenner - jeg vil dog ikke anbefale det, eller garantere at det virker.

Du kan ikke købe antenner og slå dem til din router for at få større sendekraft - men du kan købe en ny router, og det ville være mit forslag hvis du ønsker at surfe fra din have pavilion.