Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 21:37 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

export tabeller til en sql fil.

Tror jeg har prøvet næsten alt nu uden held.

Er der ikke en simpelt måde hvor på man med php kan eksporterex antal tabeller til en sql fil?
Avatar billede mrbs Nybegynder
28. marts 2010 - 22:17 #1
phpmyadmin stiller værktøjet til rådighed.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 22:25 #2
ja men det skal være uden om php,
jeg skal kunne trykke på en knap også hente en sql fil med 5 tabeller
Avatar billede nemlig Professor
28. marts 2010 - 22:34 #3
Du skriver, at det skal være uden om php. Du mener vel uden om phpMyAdmin.

Jeg har et færdigt PHP-script, hvor du bare angiver, hvilke tabeller, du ønsker dumpet til en SQL-fil.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 22:38 #4
ja selvfølgelig uden om phpmyadmin
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 22:38 #5
så det script vil jeg da meget gerne se :)
Avatar billede nemlig Professor
28. marts 2010 - 22:43 #6
Denne kode klarer det.
Du skal blot indsætte adgangsoplysningerne til din database i linjerne 4-7.
Husk også at angive de tabeller, du ønsker dumpet: Dette gør du i linjerne 184-186 og hvor du blot kan indsætte flere tabeller.

Så virker det.

Men du bør også være opmærksom på adgangen til php-filen, så uautoriserede ikke kan aktivere den.

Koden kommer her:

<?php

function ini(){//Opsætning af databaseparametre.
    $config['db_serv'] = "localhost"; //Databaseserver (fx localhost)
    $config['db_user'] = "root";  //Databasebruger (fx root)
    $config['db_pass'] = "";  //Databasepassword (fx 123456)
    $config['db_base'] = "flerkal";  //Databasenavn (fx menu)
  return $config;  //Returner valgte konfiguration
}

    $config = ini();
    mysql_connect($config[db_serv],$config[db_user],$config[db_pass]) or die (mysql_error());
    mysql_select_db($config[db_base]) or die (mysql_error());

    //ret herunder
    $dbhost = $config[db_serv]; // Angiv din host til MySQL?
    $dbuname = $config[db_user]; // Dit Brugernavn?
    $dbpass = $config[db_pass]; // Dit Password?
    $dbname = $config[db_base]; // Angiv Database navn

    /*
    Dette script generer en txt fil til download med et fuldstændigt dump af din database. Det er en modifikation af backup scriptet der følger med PHPnuke.

    Hvordan bruger jeg det:
    Ret oplysningerne nedenfor. Lav en fil og kald den hvad du vil. Når du aktiverer filen, vil scriptet tage backup af din database - nemt ik ;o).
    */

    //ret intet herunder
    @set_time_limit(600);
    $crlf="\n";

    // Danish Text
    $strNoTablesFound = "Ingen databasetabeller fundet";
    $strHost = "Host";
    $strDatabase = "Database ";
    $strTableStructure = "Struktur for tabel";
    $strDumpingData = "Indhold af tabel";
    $strError = "Fejl";
    $strSQLQuery = "SQL-query";
    $strMySQLSaid = "MySQL: ";
    $strBack = "Tilbage";
    $strFileName = "DB-dump";
    $strName = "Backup af database";
    $strDone = "Downloadet d.";
    $strat = "kl.";
    $date_jour = date ("d-m-Y");
    $strOutput = '';

    // doing some DOS-CRLF magic...
    $client = getenv("HTTP_USER_AGENT");
    if(ereg('[^(]*\((.*)\)[^)]*',$client,$regs)){
        $os = $regs[1];
        // this looks better under WinX
        if (eregi("Win",$os))
            $crlf="\r\n";
    }

    function my_handler($sql_insert){
        global $crlf;
        return "$sql_insert;$crlf";
    }

    // Get the content of $table as a series of INSERT statements.
    // After every row, a custom callback function $handler gets called.
    // $handler must accept one parameter ($sql_insert);
    function get_table_content($db, $table, $handler){
        $output = '';
        $result = mysql_db_query($db, "SELECT * FROM $table") or mysql_die();
        $i = 0;
        while($row = mysql_fetch_row($result)){
            $table_list = "(";

            for($j=0; $j<mysql_num_fields($result);$j++)
                $table_list .= mysql_field_name($result,$j).", ";

            $table_list = substr($table_list,0,-2);
            $table_list .= ")";

            if(isset($GLOBALS["showcolumns"]))
                $schema_insert = "INSERT INTO $table $table_list VALUES (";
            else
                $schema_insert = "INSERT INTO $table VALUES (";

            for($j=0; $j<mysql_num_fields($result);$j++){
                if(!isset($row[$j]))
                    $schema_insert .= " NULL,";
                elseif($row[$j] != "")
                    $schema_insert .= " '".addslashes($row[$j])."',";
                else
                    $schema_insert .= " '',";
            }
            $schema_insert = ereg_replace(",$", "", $schema_insert);
            $schema_insert .= ")";
            $output .= $handler(trim($schema_insert));
            $i++;
        }
        return $output;
    }

    // Return $table's CREATE definition
    // Returns a string containing the CREATE statement on success
    function get_table_def($db, $table, $crlf){
        $schema_create = "";
        $schema_create .= "DROP TABLE IF EXISTS $table; CREATE TABLE $table ($crlf";

        $result = mysql_db_query($db, "SHOW FIELDS FROM $table") or mysql_die();
        while($row = mysql_fetch_array($result)){
            $schema_create .= "    $row[Field] $row[Type]";

            if(isset($row["Default"]) && (!empty($row["Default"]) || $row["Default"] == "0"))
                $schema_create .= " DEFAULT '$row[Default]'";
            if($row["Null"] != "YES")
                $schema_create .= " NOT NULL";
            if($row["Extra"] != "")
                $schema_create .= " $row[Extra]";
            $schema_create .= ",$crlf";
        }
        $schema_create = ereg_replace(",".$crlf."$", "", $schema_create);
        $result = mysql_db_query($db, "SHOW KEYS FROM $table") or mysql_die();
        while($row = mysql_fetch_array($result)){
            $kname=$row['Key_name'];
            if(($kname != "PRIMARY") && ($row['Non_unique'] == 0))
                $kname="UNIQUE|$kname";
            if(!isset($index[$kname]))
                $index[$kname] = array();
            $index[$kname][] = $row['Column_name'];
        }

        while(list($x, $columns) = @each($index)){
            $schema_create .= ",$crlf";
            if($x == "PRIMARY")
                $schema_create .= "    PRIMARY KEY (" . implode($columns, ", ") . ")";
            elseif (substr($x,0,6) == "UNIQUE")
                $schema_create .= "    UNIQUE ".substr($x,7)." (" . implode($columns, ", ") . ")";
            else
                $schema_create .= "    KEY $x (" . implode($columns, ", ") . ")";
        }

        $schema_create .= "$crlf)";
        return (stripslashes($schema_create));
    }

    function mysql_die($error = ""){
        $output = '';
        $output .= "<b> $strError </b><p>";
        if(isset($sql_query) && !empty($sql_query)){
            $output .= "$strSQLQuery: <pre>$sql_query</pre><p>";
        }
        if(empty($error))
            $output .= $strMySQLSaid.mysql_error();
        else
            $output .= $strMySQLSaid.$error;
        $output .= "<br><a href=\"java script:history.go(-1)\">$strBack</a>";
        echo $output;
        exit();
    }

    global $bruger, $dbhost, $dbuname, $dbpass, $dbname;
    mysql_connect($dbhost, $dbuname, $dbpass);
    @mysql_select_db("$dbname") or die ("Kunne ikke forbinde til databasen");

    $tables = mysql_list_tables($dbname);

    $num_tables = @mysql_numrows($tables);
    if($num_tables == 0){
        $strOutput .= $strNoTablesFound;
    }else{
        $i = 0;
        $heure_jour = date ("H:i");
        $strOutput .= "# ========================================================$crlf";
        $strOutput .= "#$crlf";
        $strOutput .= "# $strName : $dbname$crlf";
        $strOutput .= "# $strDone $date_jour $strat $heure_jour $crlf";
        $strOutput .= "#$crlf";
        $strOutput .= "# ========================================================$crlf";
        $strOutput .= "$crlf";

        while($i < $num_tables){
            $table = mysql_tablename($tables, $i);

            //Medtag kun udvalgte tabeller
            if ($table == "tabel1" ||
                $table == "tabel2" ||
                $table == "tabel3")
                {
                    $strOutput .= $crlf;
                    $strOutput .= "# --------------------------------------------------------$crlf";
                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= "# $strTableStructure '$table'$crlf";
                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= $crlf;

                    $strOutput .= get_table_def($dbname, $table, $crlf).";$crlf$crlf";

                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= "# $strDumpingData '$table'$crlf";
                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= $crlf;

                    $strOutput .= get_table_content($dbname, $table, "my_handler");
                }

            $i++;
        }

    header("Content-disposition: filename=$strFileName $dbname $date_jour.sql");
    header("Content-type: application/ms-download");
    header("Pragma: no-cache");
    header("Expires: 0");
    echo $strOutput;

?>
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 23:34 #7
puha det giver helt vildt mange fejl :(

Notice: Use of undefined constant db_serv - assumed 'db_serv' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 12

Notice: Use of undefined constant db_user - assumed 'db_user' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 12

Notice: Use of undefined constant db_pass - assumed 'db_pass' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 12

Notice: Use of undefined constant db_base - assumed 'db_base' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 13

Notice: Use of undefined constant db_serv - assumed 'db_serv' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 16

Notice: Use of undefined constant db_user - assumed 'db_user' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 17

Notice: Use of undefined constant db_pass - assumed 'db_pass' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 18

Notice: Use of undefined constant db_base - assumed 'db_base' in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 19

Deprecated: Function ereg() is deprecated in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 52

Deprecated: Function eregi() is deprecated in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 55

Deprecated: Function mysql_list_tables() is deprecated in C:\Users\JyskMedia\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php on line 164
# ======================================================== # # Backup af database : cycling # Downloadet d. 28-03-2010 kl. 21:31 # # ========================================================
Avatar billede nemlig Professor
28. marts 2010 - 23:37 #8
Må jeg se hele koden. Husk lige at skrive xxxx i password, så dine adgangsoplysninger ikke offentliggøres.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 23:45 #9
det er ligegyldigt da det kun kører lokalt

<?php

function ini(){//Opsætning af databaseparametre.
    $config['db_serv'] = "localhost"; //Databaseserver (fx localhost)
    $config['db_user'] = "root";  //Databasebruger (fx root)
    $config['db_pass'] = "root";  //Databasepassword (fx 123456)
    $config['db_base'] = "cycling";  //Databasenavn (fx menu)
  return $config;  //Returner valgte konfiguration
}

    $config = ini();
    mysql_connect($config[db_serv],$config[db_user],$config[db_pass]) or die (mysql_error());
    mysql_select_db($config[db_base]) or die (mysql_error());

    //ret herunder
    $dbhost = $config[db_serv]; // Angiv din host til MySQL?
    $dbuname = $config[db_user]; // Dit Brugernavn?
    $dbpass = $config[db_pass]; // Dit Password?
    $dbname = $config[db_base]; // Angiv Database navn

    /*
    Dette script generer en txt fil til download med et fuldstændigt dump af din database. Det er en modifikation af backup scriptet der følger med PHPnuke.

    Hvordan bruger jeg det:
    Ret oplysningerne nedenfor. Lav en fil og kald den hvad du vil. Når du aktiverer filen, vil scriptet tage backup af din database - nemt ik ;o).
    */

    //ret intet herunder
    @set_time_limit(600);
    $crlf="\n";

    // Danish Text
    $strNoTablesFound = "Ingen databasetabeller fundet";
    $strHost = "Host";
    $strDatabase = "Database ";
    $strTableStructure = "Struktur for tabel";
    $strDumpingData = "Indhold af tabel";
    $strError = "Fejl";
    $strSQLQuery = "SQL-query";
    $strMySQLSaid = "MySQL: ";
    $strBack = "Tilbage";
    $strFileName = "DB-dump";
    $strName = "Backup af database";
    $strDone = "Downloadet d.";
    $strat = "kl.";
    $date_jour = date ("d-m-Y");
    $strOutput = '';

    // doing some DOS-CRLF magic...
    $client = getenv("HTTP_USER_AGENT");
    if(ereg('[^(]*\((.*)\)[^)]*',$client,$regs)){
        $os = $regs[1];
        // this looks better under WinX
        if (eregi("Win",$os))
            $crlf="\r\n";
    }

    function my_handler($sql_insert){
        global $crlf;
        return "$sql_insert;$crlf";
    }

    // Get the content of $table as a series of INSERT statements.
    // After every row, a custom callback function $handler gets called.
    // $handler must accept one parameter ($sql_insert);
    function get_table_content($db, $table, $handler){
        $output = '';
        $result = mysql_db_query($db, "SELECT * FROM $table") or mysql_die();
        $i = 0;
        while($row = mysql_fetch_row($result)){
            $table_list = "(";

            for($j=0; $j<mysql_num_fields($result);$j++)
                $table_list .= mysql_field_name($result,$j).", ";

            $table_list = substr($table_list,0,-2);
            $table_list .= ")";

            if(isset($GLOBALS["showcolumns"]))
                $schema_insert = "INSERT INTO $table $table_list VALUES (";
            else
                $schema_insert = "INSERT INTO $table VALUES (";

            for($j=0; $j<mysql_num_fields($result);$j++){
                if(!isset($row[$j]))
                    $schema_insert .= " NULL,";
                elseif($row[$j] != "")
                    $schema_insert .= " '".addslashes($row[$j])."',";
                else
                    $schema_insert .= " '',";
            }
            $schema_insert = ereg_replace(",$", "", $schema_insert);
            $schema_insert .= ")";
            $output .= $handler(trim($schema_insert));
            $i++;
        }
        return $output;
    }

    // Return $table's CREATE definition
    // Returns a string containing the CREATE statement on success
    function get_table_def($db, $table, $crlf){
        $schema_create = "";
        $schema_create .= "DROP TABLE IF EXISTS $table; CREATE TABLE $table ($crlf";

        $result = mysql_db_query($db, "SHOW FIELDS FROM $table") or mysql_die();
        while($row = mysql_fetch_array($result)){
            $schema_create .= "    $row[Field] $row[Type]";

            if(isset($row["Default"]) && (!empty($row["Default"]) || $row["Default"] == "0"))
                $schema_create .= " DEFAULT '$row[Default]'";
            if($row["Null"] != "YES")
                $schema_create .= " NOT NULL";
            if($row["Extra"] != "")
                $schema_create .= " $row[Extra]";
            $schema_create .= ",$crlf";
        }
        $schema_create = ereg_replace(",".$crlf."$", "", $schema_create);
        $result = mysql_db_query($db, "SHOW KEYS FROM $table") or mysql_die();
        while($row = mysql_fetch_array($result)){
            $kname=$row['Key_name'];
            if(($kname != "PRIMARY") && ($row['Non_unique'] == 0))
                $kname="UNIQUE|$kname";
            if(!isset($index[$kname]))
                $index[$kname] = array();
            $index[$kname][] = $row['Column_name'];
        }

        while(list($x, $columns) = @each($index)){
            $schema_create .= ",$crlf";
            if($x == "PRIMARY")
                $schema_create .= "    PRIMARY KEY (" . implode($columns, ", ") . ")";
            elseif (substr($x,0,6) == "UNIQUE")
                $schema_create .= "    UNIQUE ".substr($x,7)." (" . implode($columns, ", ") . ")";
            else
                $schema_create .= "    KEY $x (" . implode($columns, ", ") . ")";
        }

        $schema_create .= "$crlf)";
        return (stripslashes($schema_create));
    }

    function mysql_die($error = ""){
        $output = '';
        $output .= "<b> $strError </b><p>";
        if(isset($sql_query) && !empty($sql_query)){
            $output .= "$strSQLQuery: <pre>$sql_query</pre><p>";
        }
        if(empty($error))
            $output .= $strMySQLSaid.mysql_error();
        else
            $output .= $strMySQLSaid.$error;
        $output .= "<br><a href=\"java script:history.go(-1)\">$strBack</a>";
        echo $output;
        exit();
    }

    global $bruger, $dbhost, $dbuname, $dbpass, $dbname;
    mysql_connect($dbhost, $dbuname, $dbpass);
    @mysql_select_db("$dbname") or die ("Kunne ikke forbinde til databasen");

    $tables = mysql_list_tables($dbname);

    $num_tables = @mysql_numrows($tables);
    if($num_tables == 0){
        $strOutput .= $strNoTablesFound;
    }else{
        $i = 0;
        $heure_jour = date ("H:i");
        $strOutput .= "# ========================================================$crlf";
        $strOutput .= "#$crlf";
        $strOutput .= "# $strName : $dbname$crlf";
        $strOutput .= "# $strDone $date_jour $strat $heure_jour $crlf";
        $strOutput .= "#$crlf";
        $strOutput .= "# ========================================================$crlf";
        $strOutput .= "$crlf";

        while($i < $num_tables){
            $table = mysql_tablename($tables, $i);

            //Medtag kun udvalgte tabeller
            if ($table == "cycling" ||
                $table == "deltagerstamoplysninger")
                {
                    $strOutput .= $crlf;
                    $strOutput .= "# --------------------------------------------------------$crlf";
                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= "# $strTableStructure '$table'$crlf";
                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= $crlf;

                    $strOutput .= get_table_def($dbname, $table, $crlf).";$crlf$crlf";

                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= "# $strDumpingData '$table'$crlf";
                    $strOutput .= "#$crlf";
                    $strOutput .= $crlf;

                    $strOutput .= get_table_content($dbname, $table, "my_handler");
                }

            $i++;
        }

    header("Content-disposition: filename=$strFileName $dbname $date_jour.sql");
    header("Content-type: application/ms-download");
    header("Pragma: no-cache");
    header("Expires: 0");
    echo $strOutput;
?>
Avatar billede nemlig Professor
28. marts 2010 - 23:48 #10
Jeg gætter på, at det er adgangsoplysninger til din database/tabel.
Er du sikker på, at dit password er "root". På min lokale server, er passwordet tomt.

Og hedder både din database og den ene tabel "cycling"?
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 23:52 #11
nej det var en fejl med tabellen, men det giver samme fejl og jaj pass og user er helt sikkert
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 23:53 #12
hvilken version af php og mysql bruger du?
Avatar billede hypofysen Nybegynder
28. marts 2010 - 23:56 #13
nu fik jeg faktisk en fil, der erdog nogle fejl meddelelser i den, men det må jeg kunne rette!

under alle omstændigheder, så tusind tak for hjælpen
Avatar billede nemlig Professor
28. marts 2010 - 23:59 #14
Jeg anvender WAMP-server. PHP er version 5.2.9-2 og MySQL er 5.1.33.

Jeg anvender dette script på en del forskellige webhoteller med forskellige PHP og MySQL versioner og uden problemer.

Har du prøvet ændre din php-indstillinger, så du ikke viser "display-errors".
Avatar billede hypofysen Nybegynder
29. marts 2010 - 00:05 #15
tror det er derfor

DEPRECATED: warn about code that will not work in future versions
;                    of PHP

og jeg bruger php 5.3
Avatar billede nemlig Professor
29. marts 2010 - 00:13 #16
hmmm - underligt.
Jeg har nogle systemer kørende hos one.com, som for 1-2 måneder siden opgraderede til PHP 5.3.

Hos dem virker scriptet. Jeg har lige testet det.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
29. marts 2010 - 00:17 #17
lige nu bliver fejlene vist øverst i sql filen, men pyt det får fjernet i morgen, tak for hjælpen!
Avatar billede nemlig Professor
29. marts 2010 - 00:26 #18
Jeg har læst lidt om fejlteksten. Du har helt ret i, at php 5.3 giver problemerne.
Hvis du fjerner fejlbeskederne i din local-server, så tror jeg, at det virker.
Det er selvfølgelig ikke den rette løsning, men det er givetvis svaret på, hvorfor installationerne hos one.com ikke får fejlen, selvom der anvendes php 5.3.

Jeg kan fx. læse, at ereg() skal erstattes af preg_match() og
mysql_list_tables() med mysql_query()
Avatar billede nemlig Professor
29. marts 2010 - 08:43 #19
Vi skal lige have løst små-problemerne. Det er jeg jo også interesseret i, så scriptet også virker 100% på de nye php-versioner.
Jeg får først tid til at kigge på det i senere aften. Men lad mig høre, hvis du finder løsningen.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
29. marts 2010 - 20:57 #20
jeg arbejder på det men det er ikke løst endnu men jeg giver besked så snart det virker
Avatar billede nemlig Professor
29. marts 2010 - 21:12 #21
Skide godt. Jeg når desværre ikke noget i aften grundet det arbejde, jeg får løn for. Men forhåbentlig i morgen aften.
Avatar billede nemlig Professor
01. april 2010 - 15:59 #22
Hejsa igen.
Nu tror jeg, at den er på plads.

Vil du have ulejlighed med at prøve den på din installation og give en tilbagemelding.

Koden er her:

http://www.fam-johansen.dk/backup.phps

Husk at tilpasse, hvilke tabeller, du vil tage backup af.
Hvis alle, kan du jo bare fjerne den sidste if-statement.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
01. april 2010 - 22:51 #23
I min sql fil får jeg følgende fejl i toppen

<br />
<b>Deprecated</b>:  mysql_db_query() [<a href='function.mysql-db-query'>function.mysql-db-query</a>]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>109</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  Function ereg_replace() is deprecated in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>121</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  mysql_db_query() [<a href='function.mysql-db-query'>function.mysql-db-query</a>]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>122</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  mysql_db_query() [<a href='function.mysql-db-query'>function.mysql-db-query</a>]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>71</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  mysql_db_query() [<a href='function.mysql-db-query'>function.mysql-db-query</a>]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>109</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  Function ereg_replace() is deprecated in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>121</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  mysql_db_query() [<a href='function.mysql-db-query'>function.mysql-db-query</a>]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>122</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  mysql_db_query() [<a href='function.mysql-db-query'>function.mysql-db-query</a>]: This function is deprecated; use mysql_query() instead in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>71</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  Function ereg_replace() is deprecated in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>95</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  Function ereg_replace() is deprecated in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>95</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  Function ereg_replace() is deprecated in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>95</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  Function ereg_replace() is deprecated in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>95</b><br />
<br />
<b>Deprecated</b>:  Function ereg_replace() is deprecated in <b>C:\Users\Documents\My Dropbox\test_dump\index.php</b> on line <b>95</b><br />
# ========================================================
Avatar billede nemlig Professor
01. april 2010 - 23:29 #24
OK - det var 2 nye, som jeg ikke havde set tidligere:

1. ereg_replace()
2. mysql_db_query()

Dem kigger jeg lige på og vender tilbage senere.