Avatar billede Lulle- Nybegynder
28. marts 2010 - 17:28 Der er 4 kommentarer

Dell Studio 1537 - Hopper af internettet meget tit.

Hej alle.
Jeg har købt mig en Dell studio 1537. Der er problemer med nettet på denne pc, og det irritere mig rigtig meget. Den hopper af ret tit. Har ikke haft problemer med nettet på mine andre pc'er, kun på denne Dell. Kan dette problem løses, og hvis, hvordan? Er ikke helt vild klog på computere..
Vil blive rigtig glad for hjælp..
Mvh Louise
28. marts 2010 - 17:46 #1
Velkommen til E. ...

Altså en Bærbar...

Lidt mere info:

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
...på nettet... ? Trådløst eller med KABEL ?
Avatar billede Lulle- Nybegynder
29. marts 2010 - 11:10 #2
Hej Karise_Larry.

Ja, det er en bærbar..
Den er på Windows Vista Basic.
Og det er sådan et simkort jeg kan sætte ind bag batteriet på, ligesom mobilt bredbånd, som de kalder det...

Mvh
Louise
29. marts 2010 - 19:19 #3
... dvs. det er en såkaldt [mobilt bredbånd] ?
http://www.eksperten.dk/guide/1350

De "andre" PC'er ? Hvad er de baseret på af 'forbindelse' ?
Avatar billede Lulle- Nybegynder
29. marts 2010 - 22:12 #4
Ja det er det.
De andre pc'er har jeg brugt nøjagtig den samme forbindelse, så det er lidt underligt, at lige netop denne computer hopper af så tit.. :(