Avatar billede Mads Nybegynder
28. marts 2010 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WNDR3700 og langsom forbindelse

Jeg har lidt problemer med mit netværk, som består af;
Netgear WNDR3700 router
StofaNet 25/1 forbindelse

På min ASUS Eee Box 1501, som er tilsluttet med kabel er der ingen problemer.

På min kærestes HP dv2130ea med b/g-netkort er forbindelsen også fin.

Men på min Samsung N120 og min Zepto 6214W - begge med n-netkort - er forbindelsen meget langsom.

Hvis jeg tilslutter min Asus Eee Box 1501 trådløst med dens n-netkort, er forbindelsen også langsom.

HP'en ender trådløst på 16 mbit når jeg tester på speedtest.net, ASUS'en med kabel ender på 25 mbit, og de to andre med n-netkort ender på 0,5 mbit.

Hvad går der galt her?

Det har kørt problemfrit før...
Det er virkelig et problem, da jeg bruger de bærbare til at koble på ASUS'en med fjernskrivebord, og det kører rigtig langsomt som det er nu.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Mads Nybegynder
28. marts 2010 - 11:58 #1
Jeg satte lige indstillingen "Mode" til "Up to 130 Mbps" i stedet for "Up to 300Mbps", og nu kører det hurtigere på Zepto'en, men stadig langsomt på Samsung'en..

Men det er jo ikke optimalt, det burde virke når den er på "Up to 300Mbps"?
Avatar billede Mads Nybegynder
08. april 2010 - 19:17 #2
Stadig ingen der har nogle forslag.
Jeg har også prøvet at sætte min Linksys WRT54G router til, men det hjælper heller ikke.

Har ligeledes formateret mine computere - men nej, det hjalp heller ike.
Avatar billede Mads Nybegynder
20. maj 2010 - 20:45 #3
Lukker..