Avatar billede Rakkey Nybegynder
27. marts 2010 - 16:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ftp Fillzilla

Hey jeg skulle gerne connecte til min server og ved ikke lige hvad der sker får fejl melding
Status: Kontrollerer adressen på coolboom.dk
Status: Tilslutter til ***********:21...
St-
atus: Forbin-
delse etableret, venter på velkomstbesked...
Respons: 220----
-
------- Welcome to Pure-FTPd [privsep] [TLS] ----------
Respons: 220-You are user number 2 of 50 allowed.
Respons: 220-Local time is now 15:55. Server port: 21.
Respons: 220-This is a private system - No anonymous login
Respons: 220-IPv6 connections are also welcome on this server.
Respons: 220 You will be disconnected after 10 minutes of inactivity.
Kommando: USER bering
Respons: 331 User bering OK. Password required
Kommando: PASS ************
Respons: 530 Login authentication failed
Fejl: Kritisk fejl
Fejl: Kunne ikke forbinde til server

Men mine venner kan godt gøre det nogen ideer ?
Hilsen mads
Skal lige siges at den heller ikke kan connecte til noget andre men de kan til mig og min portfowarding er fin nok port 21 åben og 22 åben.
Avatar billede Rakkey Nybegynder
27. marts 2010 - 17:14 #1
gætter på der ikke er nogen eksperter så
Avatar billede kristianlist Nybegynder
27. marts 2010 - 17:26 #2
Jeg vil med 95% sikkerhed skyde på at det er en tastefejl i user eller pass... Hvilket jo og er det den fortæller.

Havde det været en port problem burde du ikke komme så langt.
Avatar billede Rakkey Nybegynder
27. marts 2010 - 17:34 #3
nej men har tested med skærm tastetur og virker ikke
Avatar billede Larry1337 Nybegynder
27. marts 2010 - 21:54 #4
herfra ligner det en tastefejl. Muligvis er dit ftp login blevet napset af en (hacket) og efterfølgende ændret, eller du kan være blevet udelukket af en admin (overskredet din datakvota ell.).

En mulighed kan være at bruge en anden ftp client til at tilgå serveren, det er et da ihvertfald et forsøg værd, du kan bruge f.eks. bruge din browser (ftp://dinserveradresseher:dinporther)

eller en windows shell

ftp dinftpserver

Hvis du >>kan<< tilgå din ftp fra en anden client, vil jeg foreslå dig at geninstallere Filezilla, hvis du ikke kan, skal du nok have en snak med administratoren på ftp-serveren

Som et lille sidenotat syntes jeg du skal se www.coolboom.dk hvor der står siden er solgt ?
Avatar billede Rakkey Nybegynder
21. juli 2010 - 12:19 #5
.......