Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2010 - 10:23 Der er 1 kommentar

Synology DS209

Jeg overvejer at koble en af slagsen på mit netværk. Jeg er blot lidt i tvivl om hvad den kan. Jeg forestiller mig at den står et roligt sted og summer, og når jeg henter musik til min afspiller - trådløst - skal det foregå uden at jeg behøver at starte PC'en op. Audio Station 2 burde kunne et eller andet i den retning. Som medieafspiller har jeg overvejet en enhed fra Philips der hedder NP2500 - men er det overhovedet realistisk? Jeg har noteret mig at Sonos kræver en controller tilsluttet routeren for at kunne fungere, så det er måske ikke så enkelt. Er der nogen som har et bud på om det skitserede kunne hænge sammen?
Avatar billede kodak Mester
28. januar 2011 - 21:24 #1
1. den støjer stort set ikke.
2. den kan håndtere Mail, Webside'r PHP, ASP, HTML, m.m.
3a. Den kan holde styr på flere brugere.
3b. Hver bruger kan have sin egen webside og mail
4. den kan håndtere flere ip kameraer til overvågning.
5. Den er bruger venlig for både mobil, pc og mac.
6. Den har er mediecenter der er simpelt og nemt til gængeligt.
7. den kan håndtere itunes arkiv.
8. Den kan virke som usb printer server.
9. den kan administrere en UPS

og meget mere.

Hvilke apparater den kan sammen med er ikke altid til at sige da det kommer an på den og ens opsætning.
Synology har også en remote til nogle af deres komponemter men har ikke prøvet den så kan ikke udtale mig om den.

og du kan tilkoble nogle usb lydkort. (har heller ikke prøvet.)

Jeg har selv en DS210j.

Jeg er tilfreds med den har ikke stødt på nogle problemer enu.