Avatar billede DGudiksen Nybegynder
23. marts 2010 - 13:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med wireless på netbook.

Hej allesammen, har sådan en netbook fra HP. Hvor jeg tidligere har været på nettet via wireless. Det virker også helt fint hjemme ved mig selv, men hjemme ved min mor skriver den "Kunne ikke finde en licens" - Har været på deres net før, men de har ændret kode. Og kan ikke engang få lov at angive den nye.

Nogle der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
23. marts 2010 - 13:09 #1
Xp, vista, 7?
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
23. marts 2010 - 13:21 #2
xp, men jeg fandt ud af at jeg skulle opdatere noget windows - Så nu virker det :-)
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
23. marts 2010 - 13:21 #3
svar