Avatar billede bgo Nybegynder
22. marts 2010 - 23:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

info=document.queryCommandValue("Bold"); giver tom streng i FF

I IE får jeg hhv. true og false på info=document.queryCommandValue("Bold"); mens i FF får jeg intet returneret. Jeg arbejder her med en contenteditable div, og så vidt jeg er kommet frem til skulle det understøttes af FF3. Alle mine undersøgelser ender med at enten skal der bruges iframe (har jeg ingen i) eller også burde det virke.

Jeg har også forsøgt med info=obj.document.queryCommandValue("Bold"); blot for at få at vide at obj.document ikke er defineret (linjen er i function getContentInfo(editor,obj) der kaldes med getContentInfo('editing',this);) - i FF, mens også dén virker i IE.

Hvad kan jeg have gjort galt?
Avatar billede intenz Novice
24. marts 2010 - 18:54 #1
Jeg tvivler på du får nogle svar hvis du ikke viser os et simpelt kode eksempel som man kan teste. Din beskrivelse hjælper ikke meget.
Avatar billede bgo Nybegynder
24. marts 2010 - 19:37 #2
Der er nu ellers rigelig med info:

js:

function getContentInfo(editor,obj){
info=obj.document.queryCommandValue("Bold");
alert(info);
}

html:

<div  id="editing" contenteditable="true" onkeyup="getContentInfo('editing',this);"></div>

Men med erstatning af Value for State fik jeg det til at virke
Avatar billede intenz Novice
24. marts 2010 - 21:18 #3
Ja, rigelig med info når man selv har lavet scriptet har det hele i hovedet, eller kan se det script der bliver beskrevet.
Avatar billede bgo Nybegynder
24. marts 2010 - 21:51 #4
Dén tone stopper nu!
Avatar billede intenz Novice
24. marts 2010 - 23:02 #5
Den tone? Tag dig sammen. Du stiller et spørgsmål, jeg skriver en hjælp til hvordan du kan forbedre dit spørgsmål, så folk kan svare på det.

Men jeg skal da nok holde mig langt væk fra andre spørgsmål du stiller herinde...
Avatar billede bgo Nybegynder
25. marts 2010 - 01:31 #6
Det behøver du ikke gøre en indsats for - det er kun få herinde der evner pæn behandling af andre end eliten herinde,så jeg har ikke i sinde at returnere hertil.
Avatar billede majbom Novice
27. marts 2010 - 22:33 #7
lol!