Avatar billede desist Seniormester
20. marts 2010 - 21:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ip overvågning

Hej

Jeg har et Trendnet TV-IP312 som jeg har koblet direkte til en netværksharddisk. Jeg bruger motion detection funktionen, men oplever at den reagere på selv den mindste forandring i f.eks lysforhold. Jeg kan sætte følsomheden ned på selve netværkshardisken, men kommer den for langt ned reagere den slet ikke på noget!
Er det muligt at ændre disse instillinger på selve kameraet? (især lysfølsomheden)..
Avatar billede kimtheman Novice
21. marts 2010 - 13:03 #1
Tja du kan logge ind via browseren til kameraet, og gå ind under Motion Detect, og indstille følsomheden der, som det står i manual på side 54. Manual findes her http://www.trendnet.com/downloads/list_subcategory.asp?SUBTYPE_ID=1138
Avatar billede desist Seniormester
21. marts 2010 - 14:20 #2
Ja, men har det indflydelse på kameraet, når man nu bruger sin netværksharddisk til at gemme optagelserne på? (det virker ikke sådan) Man kan jo samtidig lave de samme indstillinger på NASén
Avatar billede kimtheman Novice
21. marts 2010 - 20:17 #3
Tja skulle man da mene. Men sæt den på fuld styrke og afprøv og derefter på lav og afprøv. Så finder du vel ud af det. Der er jo ikke andere muligheder end derinde.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
22. marts 2010 - 09:11 #4
Lad være med at bruge motion detection når det er pixels.

Har selv IP cam, og har sat den til at optage hele tiden.
Avatar billede desist Seniormester
30. august 2011 - 20:45 #5
Lukker spørgsmål