Avatar billede koder Nybegynder
30. december 1999 - 22:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fastlinier for private…

Hvor er det billigst at få en fastlinie som fx ADSL.
Man skal både kunne sende og modtage med det..
Helst også med fri trafik….
Er der nogle det kender et godt og billigt sted hvor man kan få det??

Avatar billede spacey Nybegynder
30. december 1999 - 23:57 #1
Med mindre du bor i et område hvor der udbydes stofanet, er Cybercity.dk's løsning den billigste.
Avatar billede smurfen Nybegynder
05. januar 2000 - 16:48 #2
det kommer jo lidt an på forbrug..
men hvis det er over 600 mb/måned vil jeg foreslå Cybercity
Avatar billede koder Nybegynder
08. januar 2000 - 23:05 #3
ok. Cybercity skriver at hvis man bruger det for meget har de ret til at lukke det..

ved i hvormeget det er???

og er der ikke andre som her falst linier???
Avatar billede koder Nybegynder
16. januar 2000 - 23:15 #4
Er der ikke andre steder??

På cybercity må man kun have en pc på og jeg skal bruge 3 pcer på samme net....

og ved i hvormeget man højst må bruge hos cybercity?
Avatar billede smurfen Nybegynder
17. januar 2000 - 19:12 #5
hmm, ikke rigtigt, men hvis du ikke kommer over en gig om måneden tror jeg ikke der er de store problemer.
mht pc-antallet, såeh..
brug internet connection sharing?
Avatar billede koder Nybegynder
24. januar 2000 - 22:43 #6
tak..
Hvad så med fastpris fra cybercity og wol. er der andre som har det, og helst under 500 kan man få det i danmark??
Avatar billede henrik4223 Nybegynder
05. september 2001 - 11:10 #7
Altså, jeg har en 256 kb linie hos TDC. Her har jeg fået en router med. Den sætter jeg så til min hub, og vupti, så har jeg internet på alle pc\'er i huset. Det koster 350 kr om måneden, og det er med fri trafik.
Henrik