Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. marts 2010 - 11:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Battlefield Bad Company 2 lukker ned

Hej Eksperter

Jeg har netop anskaffet mig det nye Battlefield Bad Company 2 til min computer.

Jeg har flg. specs...
- Core i7 920 2.6 GHz
- 6 GB DDR3-Ram
- GeForce 8800 GTS 320MB GDDR3-Ram
- Windows 7 Ultimate 64-bit

I starten var problemet der ikke så tit. Efter at have gennemført den første mission, lukkede spillet umotiveret ned. Efter at have været træt af det noget tid, har jeg nu opdateret spillet til nyeste version, men nu er problemet der, lige så snart den er færdig med at loade spillet, som jeg var i gang med før.

Jeg har tjekket temperaturen på alt hardware, og ingen advarselslamper der overhovedet. Nogen der har samme problemer eller kender en evt. løsning?

Jeg har også forsøgt at køre spillet som administrator og med kompatibilitet, som var det Windows XP eller Vista jeg kørte på???
Avatar billede kalavera Nybegynder
17. marts 2010 - 11:09 #1
Der er så utroligt mange bugs til BC2, og jeg er har mere tiltro til at det er spillet og ikke din com der er problemet... Eneste jeg kan foreslå er at geninstallerer det.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. marts 2010 - 11:27 #2
okay. det vil jeg lige prøve så :D tak. Melder tilbage når det er gjort.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. marts 2010 - 13:33 #3
Tak ,det hjalp at geninstallere spillet. Smid svar, så skal du få point kalavera
Avatar billede kalavera Nybegynder
17. marts 2010 - 15:02 #4
Gimme gimme gimme