Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
16. marts 2010 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Insert og print i samme knap

Jeg har en side som brugeren udfylder, derefter skal de trykke på en knap der sørger for at siden printes ud til standard-printeren uden nogle indblanding fra brugeren og lægger data i db.

<asp:Button ID="InsertButton" runat="server" CausesValidation="True" CommandName="Insert" Text="Print"  />

Jeg troede at jeg kunne bruge OnDataBinding="window.print();" men den virker ikke.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
16. marts 2010 - 12:21 #1
Hvis der også lige kunne komme noget kode ind til en fejlmeddelse hvis data ikke kom i DB vil det være fint :-)

Damn......deadline Torsdag og hjernen er brændt sammen
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
17. marts 2010 - 13:55 #2
Det virker med denne kode :
<asp:Button  ID="InsertButton" runat="server" CausesValidation="True" CommandName="Insert" Text="Udskriv" onclientclick="printpage()" />

Og denne funktion i <HEAD>:
<script type="text/javascript" language="javascript">
function printpage()
{
window.print()
}
</script>

Nu kunne det bare være rart at få fjernet knapperne på udskriften og hvis der ikke kom en printerboks op.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
18. marts 2010 - 11:25 #3
lukker