Avatar billede loverduck Nybegynder
16. marts 2010 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP laser jeg 3035

Hej.
Jeg har forsøgt et par gange før at finde en løsning på mit problem - dog uden held.

Sagen er kort at jeg har fundet en mega fed printer på en konkurs.
Det er en HP laserjet 3035 mulitfunktionsprinter som bl.a kan scanne til mail og mapper.

men jeg har lidt svært ved at gennemskue installationen.
Som jeg læser manualen http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DocumentIndex.jsp?lang=en&cc=us&contentType=SupportManual&prodTypeId=18972&prodSeriesId=2512333&manualLang=da

Så skal printeren være medlem af et domain.
JEg havde jo drømt lidt om at den kunne tilsluttet min computer over netværket. Det er blot et hjemme netværk med et router som styre DHCP

Hvis jeg skal have en domain controler - hvad skal jeg så købe og hvordan kommer jeg videre.

Anders
Avatar billede loverduck Nybegynder
24. marts 2010 - 16:38 #1
hej Jeg prøver lige igen i håbet om en eller anden kan hjælp mig.

Anders
Avatar billede loverduck Nybegynder
31. marts 2010 - 08:35 #2
hmm. ER der virkelig ikke en som han hjælp.

Alternativ er der nogen som ved hvor jeg kan få hjælp mod betaling
Avatar billede loverduck Nybegynder
15. juni 2010 - 18:21 #3
lukker hermed tråden