Avatar billede jps6kb Novice
15. marts 2010 - 14:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tracert lokal dns oversættes til global... ?

Hej med jer,

Mit netværk er lige begyndt at blive querky...

Jeg forsøgte at forbinde via radmin til min 2003-server via DNS navnet. Det virkede ikke. Jeg prøvede at pinge DNS navnet, men den oversætter serverens DNS navn til min globale IP i stedet for den lokale...
Jeg har forsøgt at pinge serverens lokale IP, men den svarer ikke - de sites der kører på den er heller ikke online - men hvis man pinger domæne-nanvnene svarer de fint nok.

Mine pc'ere som jeg har forsøgt at forbinde via radmin med er alle på samme subnet og sidder i samme switch som serveren.
Det har virket fint indtil i dag - jeg har ikke ændret opsætning i router eller noget andet.

Any ideas??
Avatar billede jps6kb Novice
15. marts 2010 - 14:55 #1
Okay - mærkeligt. Jeg havde også problemet med min netværksprinter. Der er lige kommet en side ud, som jeg har printet for ... ca. 2 timer siden.

Er der nogen der kender et godt og gratis sniffer-program? Måske jeg kan lure noget der...
Avatar billede jps6kb Novice
28. august 2010 - 18:47 #2
X