Avatar billede ekzibit Nybegynder
15. marts 2010 - 11:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Recovery af data

Jeg har en Western Digital My Book World Edition II. Desværre er både netkort og køler røget sig en tur grundet NESA roderi og jeg skal nu have min data ud fra diskene.

Når jeg tilslutter diskene via USB kit til en XP eller Vista maskine finder Windows diskhåndtering diskene fint med et "Healthy Disc, unknown partition". Jeg kan ikke aktivere diskene der, men kun vælge at slette partitionerne.
I Win7 findes de ikke i diskhåndtering med ved tilslutning og indstallering af driver til pågældende disk model, kommer Win tilbage og sider at der mangler en coprocessor driver.

Nogle idéer til hvordan jeg får data gjort tilgængeligt? Nogle programmer?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2010 - 12:23 #1
Du har sikkert mistet din filtabel, den kan muligvis gendannes med TESTDISK http://www.helgec.dk/lost%20partition.html hvis du ikke helt har styr på det med IT så pas på, sket skade, står ikke altid til at ændre
Avatar billede ekzibit Nybegynder
23. november 2011 - 08:49 #2
Disken var død - ingen recovery.