Avatar billede jesperthomsen1980 Nybegynder
15. marts 2010 - 10:36 Der er 1 løsning

Resize internet explorer vinduer!

Hej Eksperter.

Jeg har et problem med at resize og flytte ALLE åbne explorer winduer.

Jeg benytter følgende kode:

Do
  hwnd = FindWindow("IEFrame", vbNullString)
  SetWindowPos(hwnd, HWND_TOP, 100, 100, 512, 512,SWP_SHOWWINDOW)
Loop While hwnd

Den gør præcis det jeg gerne vil. Alle åbne internet explorers bliver resized og placeret det rigtige sted. Desværre bliver loopet aldrig afsluttet.

Det jeg mangler er noget kode, som selv stopper efter at have været alle instanser af internet explorer igennem. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede jesperthomsen1980 Nybegynder
05. november 2012 - 11:48 #1
Svar- lukket