Avatar billede ancillus Nybegynder
14. marts 2010 - 16:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af Zepto Znote 6224W

Jeg vil gerne have rengjort min Znote 6224W. Det vil sige, jeg gerne vil have fjernet så meget støv fra den som muligt, da jeg er begyndt at få en del varmeproblemer.
Problemet er, at jeg ikke kan finde nogen guide til at skille denne model ad. Der fulgte heller ikke nogen med computeren, og jeg kan ikke se nogen steder på bunden, hvor det virker logisk, hvilke skruer, der skal skrues af, for at man kan komme ind i den.

Jeg kunne selvfølgelig også prøve at blæse noget luft ind i den uden at skille den ad, men jeg vil gerne have den så ren som muligt, da jeg nu har haft den i snart to år uden at den er blevet rengjort.

En grundig guide og måske nogle billeder ville være rart.
Jeg giver mange point for et godt svar, fordi det er en guide til en specific computer, jeg mangler.

Generelle guides er udmærkede, dem har jeg også fundet en del af, men foretrækker en til denne model.
14. marts 2010 - 16:47 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2010 - 17:06 #2
Avatar billede ancillus Nybegynder
27. januar 2013 - 01:40 #3
luk