Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2010 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Router eller netværksproblem?

Hej

Jeg har et problem med min router. Når jeg kobler op på internettet (via Bolignet Århus - bor på et kollegium), går der få minutter, så mister jeg internetforbindelsen. Det er ikke tilfældet, når jeg kobler op uden brug af routeren.  Kan det være internetudbyderen, der lukker ned for forbindelse pga. et eller andet - eller er det helt klart routeren der er buggy?
09. marts 2010 - 18:56 #1
Forstyrrelser fra andre trådløse i området!!!

Skift trådløs KANAL på Routeren; se i manualen hvordan (du skal tilslutte med kabel for at gøre dette)...
09. marts 2010 - 18:57 #2
... Det skulle jeg have set først ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/psnabe (Dem er ikke er grønne) ???
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2010 - 07:04 #3
Jeg kobler op via kabler - så det burde ikke være det trådløsenet, der giver problemer.

Jeg får godt nok forbindelse til at starte med - men efter nogle minutter forsvinder den et stykke tid (routeren laver nogle gange en reboot - ved dog ikke om den gør det altid) - efter kort tid kommer den igen - og sådan fortsætter det.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 14:21 #4
Købte en ny router