Avatar billede Klaus_S Praktikant
08. marts 2010 - 14:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skiver inde i HTMl med response.write

Hej.

Jer er rimelig ny i ASP.NET.

Når jeg skriver på siden med Response.Write(txt) starter den helt for oven.
Er det så meningen man skal skrive hele HTML koden med response.write eller er der en måde hvorpå man kan undgå dette således at man har en header som standard også starter skrivning i Body? '
Overvejede også om man skulle læse fra 1 html fil og skrive der over i en anden men virker ikke optimalt.

Hilsen Klaus
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2010 - 14:56 #1
Det er meningen at du slet ikke skal bruge Response.Write i ASP.NET !
Avatar billede arne_v Ekspert
08. marts 2010 - 14:57 #2
Laes op omkring ASP.NET web forms, kontroller (og maaske ASP.NET MVC).
Avatar billede madand Nybegynder
12. marts 2010 - 14:08 #3
Hej Klaus_S,

Response.Write(""); bliver vidst nok renderet før dit HTML, så derfor ser du det i toppen.

Du kan skrive ud på siden, på mange forskellige måder.
Du kan evt. smide en label ind på din side, et sted i din html og så kan du skrive til den label inde fra din codebehind på denne måde:
Label1.Text = "Velkommen !";
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2010 - 03:36 #4
Klaus ?
Avatar billede Klaus_S Praktikant
18. maj 2010 - 15:04 #5
og hvordan lukker man dette spørgsmål?????
Avatar billede arne_v Ekspert
18. maj 2010 - 15:07 #6
Bder dem du mener har hjulpet dig laegge et svar of accepterer dette.
Avatar billede Klaus_S Praktikant
18. maj 2010 - 15:16 #7
tak arne smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
18. maj 2010 - 15:29 #8
svar