Avatar billede Harrier500 Nybegynder
07. marts 2010 - 16:43 Der er 2 kommentarer

W810i

ved ikke helt hvor jeg skal smide den her hvis man da kan det her inde men Har en Sony Ericsson  W810i køre som en drøm ingen problem der men har jo gemt en stak sms'er (som har en stor personlig betydning for mig) på mobilen men problemet er nu står der beskadiget ved alle mine gemte sms'er hvad kan jeg gør der må da være en en smart måde eller et program der kan fixe det for mig vil ikke miste dem

Tak for hjælpen på forhånd
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. marts 2010 - 19:12 #1
jeg ville prøve om SONY PC suite kan se noget. Jeg bruger selv MobilEdit, som kan hentes i en trial udgave. Det giver mulighed for for arkivering og backups af telefonindhold herunder SMSer. Fremadrettet du bør ikke have vigtige elektroniske data uden backups og i flere generationer..
Avatar billede Harrier500 Nybegynder
08. marts 2010 - 06:14 #2
tak for svaret men har aldrig vist hvordan man laver backup af beskeder på mobilen. er derfor de lå under gemte beskeder...men du mener pc suite måske kan finde dem/lave dem og gemme dem på min pc vil jeg da prøve i dag så