Avatar billede whisper Nybegynder
04. marts 2010 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TV-out kan ikke 'slåes til'

Hej alle

Jeg sidder med min bærbare (med Vista) og vil gerne sætte noget TV-out op. Mit grafikkort er et nVidia 8600M GT.

Jeg forbinder den bærbare med mit TV via et s-video kabel, og TV'et popper op i nVidia kontrolpanelet, i den liste hvor man kan vælge hvilke skærme man vil anvende ("Opstil flere skærme").
På denne liste kan jeg med andre ord nu se 2 "skærme" - den på min bærbare + mit TV.
Der er allerede 'flueben' ud for min bærbare-skærm, men ikke ud for TV'et.
Jeg sætter hak ud for TV'et og klikker 'Anvend'.
Den kommer nu op og siger: "Skrivebordets konfiguration er ændret. Vil du gemme ændringerne?"
Jeg klikker "Ja", men herefter går den nærmest tilbage til default (som om jeg havde trykket "Nej").
Hvordan får jeg den til at "anvende" den ønskede indstilling??

Jeg bruger vist den nyeste version af nVidia kontrolpanel (version 2.8.254.08)

På forhånd tak for svaret.
Avatar billede whisper Nybegynder
05. marts 2010 - 07:56 #1
Hmm, jeg har muligvis selv fundet ud af det nu.
Det handlede om hvilken opløsning min bærbare har...
Avatar billede whisper Nybegynder
24. maj 2012 - 08:19 #2
Lukker tråden