Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
03. marts 2010 - 20:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nybegynder i Linux

Hej eksperter, i for sikkert dette spørgsmål flere gange om ugen. Men sjovt nok kan min bedste ven google ikke finde svaret.

Når men jeg har lige installeret Ubuntu ved siden af Windows, og det første jeg opdager er at mit Wi-Fi kort ikke er installeret.

Det er et Intel(R) Wireless WiFi Link 4965AGN kort.
Så hvor starter og slutter jeg.
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 00:58 #1
Prøv Ubuntu Forums: http://ubuntuforums.org/

Du skal muligvis slå driveren til, da den måske ikke er open source, men det kan Ubuntu Forums guide dig igennem.
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
04. marts 2010 - 18:04 #2
Jaa, okay
Havde troet at det var noget som eksperten kunne hjælp mig med på dansk.
Så dit svar er altså ikke rigtig 40 point værd.
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 18:24 #3
Det er ikke muligt her at lave support på al hardware til samtlige distributioner.

Hvis du ikke forstår engelsk er der et dansk Ubuntu-forum. Sikkert Ubuntu.dk eller lign, men det ved Google.
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
04. marts 2010 - 19:45 #4
Jeg forstår nu godt engelsk men når det begynder at blive teknisk tungt, kan det godt være noget af forståelsen forsvinder, og så er det der kommer problemer.

Men jeg vil da prøve begge forum.
Kan vi ikke dele pointene ?
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 20:26 #5
Du behøver ikke give mig points, det er jeg lidt ligeglad med. ;)
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
22. maj 2010 - 23:56 #6
SVAR