Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2010 - 16:22 Der er 1 kommentar

Hjælp til svær flash banner!

Hej alle. (:
Har det her nomale billed som går i en bue ned af så der er en del af billedet som er transparent, der hvor det er transparent skal jeg havde sat en video så det ligner det er i et billed. Det er lidt svært at forklare men hvis der er en prof Flash cs4 programør som kan hjælpe over Msn/hotmail kan i kontakt/tilføje mig på denne mail quicklist@hotmail.com

Det er lidt ligesom den her banner hvor der er en video der køre på et billed http://klanhumle.dk/

Hilsen Christian R. Larsen.
Avatar billede massflash Nybegynder
22. marts 2010 - 09:21 #1
Hey, jeg tilføjer dig lige senere når jeg kommer hjem.
Har en ide som jeg næsten 100 på vil virke, og så en anden som er mere velegnet som "banner", men skal lige har tjekket den - når jeg kommer hjem :)