Avatar billede HeleneHH Nybegynder
03. marts 2010 - 13:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mwArray Matlab/C++

Hej

Jeg har et billede i min C++ kode som jeg gerne vil have over i Matlab.

Så vidt jeg har forstået skal jeg bruge mwArray, problemet er bare, at jeg ikke kan få det til at virke hvis jeg skriver følgende:

    double arr1[]={3.0, 2.0, 5.0, -1.0};
    mwArray img(1, 4, arr1);

Jeg får en fejlkode der ligner denne:

  error C2664:
  'mwArray::mwArray(int,int,mxClassID,mxComplexity)'

Jeg har søgt lidt på nettet og set at nogle inkluderer matlab.hpp?!
Skal jeg også gøre det, og hvordan får jeg fat i den header?

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe.

Mvh
Helene
Avatar billede kdasummer Nybegynder
04. marts 2010 - 22:32 #1
du giver 3 parametre til mwArray, men i fejlmeddelelsen har den en constructor på 4 parametre.. har du tjekket dette?
Avatar billede HeleneHH Nybegynder
05. marts 2010 - 06:12 #2
Det er lykkedes for mig :)