Avatar billede frankesjoberg Nybegynder
02. marts 2010 - 20:32 Der er 1 kommentar

Filnavn som inneholder dato og tid

Jeg har laget en macro, som lager en txt-fil av en tabell. Må ha et unikt filnavn hver gang macroen kjøres. Hvordan kan jeg angi et filnavn i macroen som generer dato og tid inn i filnavnet?
Avatar billede DoRee Nybegynder
11. april 2010 - 17:17 #1
Synes umiddelbart det er forfkert at lave det i en macro.

Du burde måske lave en funktion i VBA, der udfører det som der sker i macro'en. (NB: macro'en kan gemmes som VBA - så du behøver ikke at starte forfra.

I VBA koden kan du generere de unikke filnavne, og bruge det i den linie hvor du gemmer filen