Avatar billede xander_cage Nybegynder
02. marts 2010 - 09:42 Der er 1 løsning

Netgear FVX538 blokering af udgående trafik

Jeg har lukket for alt udgående trafik da vi er blevet blokeret alt for mange gange pga af spam udsendelse.

Jeghar åbnet for disse indstillinger i frewallen.
Når jeg skriver protocollen er det fordi den som standarder mulig at vælge i menuen:
Http
Https
SMTP - kunemail serveren
DNS:TCP
DNS:UDP

Problemmet opstår når jeg skal ind på en hjemmeside som redirecter mig. Så går det helt i stå og man får standard IE siden op med fejl.
Når jeg fjernen blokeringen så virker det.

Er der nogen som ved om der er en anden port jeg skal åbne for?
Avatar billede xander_cage Nybegynder
02. marts 2010 - 09:46 #1
Jeg har løst problemmet.
Fjernt blokeringen og kopierede addressen i i notepad og så at der stod: www.xxx.xxx:53900

Åbneede for porten og det virker nu!!