Avatar billede martch17 Nybegynder
01. marts 2010 - 09:13 Der er 2 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke komme på det trådløse netværk med min mobil.

Jeg har et d-link trådløst router, hvor jeg har krypteret den med wpa.

Jeg kan sagtens komme på netværket med mine computere, men jeg kan ikke få lov med min mobil htc touch. Min svoger har ligeledes prøvet med sin, hvilket heller ikke lykkedes.

Er der nogen af jer, som har været udsat for det samme og ved, hvordan det kan fixes.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
01. marts 2010 - 12:13 #1
Hvilken D-Link Router.
HW ver. og FW ver. ?

Hvilke HTC har i ?

Har i prøvet uden kryptering ?
Avatar billede kimtheman Novice
01. marts 2010 - 13:17 #2
Hvis du kan komme på trådløst med pc, så er det mobilen det ikke er sat rigtig op på. Hvis din router selvfølgelig ikke er sat op til mac filtering eller lign.