Avatar billede Jaxe Nybegynder
28. februar 2010 - 18:40 Der er 7 kommentarer

Problemer med computer når adgang til trådløst netværk.

Hey Eksperten.dk.
Jeg har efter en lang række problemer valgt at installere windows 7 på begge mine computere. Det kører super på den ene (HP Pavilion dv6000), men ikke med mine studiecomputer.
Når jeg er ude på skolen og logger på internettet (med min Compaq 610), går der mellem 1-5 minutter, så er computeren ubrugelig. Alle programmerne stopper med at svare, jeg og bliver nødt til at slukke den.. det der undrer mig er også at min HP computer kører perfekt herhjemme.
Any help?

/Jaxe
28. februar 2010 - 18:56 #1
Velkommen til E. ...

Som jeg har også skrevet til andre: Har du 100% styr på WIN7 driverpakker til din Hardware ?
Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN...
Avatar billede Jaxe Nybegynder
28. februar 2010 - 19:17 #2
Mange tak. :)

jeg beklager hvis mit spørgsmål er ofte stillet. Hvordan kan tjekke om jeg har styr på min windows 7 hardware under enhedshåndtering? Hvad skal jeg kigge efter?
Beklager rookie questions. ;-)
28. februar 2010 - 19:30 #3
Nu har jeg ikke WIN7 / Vista lige her, så jeg kan ikke svare præcist hvor du finder [Enhedshåndteringen]... andre ka' lige byde ind...
Avatar billede Jaxe Nybegynder
28. februar 2010 - 19:54 #4
Jeg ved godt hvor jeg finder den, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre når jeg har åbnet den. :)
28. februar 2010 - 20:49 #5
... er der nogle røde / gule makeringer ?
Avatar billede Jaxe Nybegynder
28. februar 2010 - 21:04 #6
Nej, det er der ikke.
Avatar billede Jaxe Nybegynder
28. februar 2010 - 22:11 #7
Hvad kan jeg så gøre?