Avatar billede safrano Nybegynder
26. februar 2010 - 00:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgefelt til side

Ved ikke om det er den rigtige kategori. Hvis ikke, må i tilgive mig.

Jeg har et søgefelt som jeg ikke kan bruge til noget. Når man taster et ord ind i det, får man et resultat der fortæller hvilke sider det pågældende ord forekommer på.

Det jeg har brug for er et søgefelt som fungerer lige som det der er i Explorer 8, med hvilket man søger på den side man er på.
Man skriver et ord og efterfølgende markeres ordet med gult alle de steder det forekommer på siden ...
Avatar billede safrano Nybegynder
26. februar 2010 - 00:47 #1
Nuværende kode.
Kan man ændre den? Måske et dumt spørgsmål. Har ikke forstand på dette. Er lidt over mit niveau. Derfor jeg spørger. :)

<form method="get" action="http://www.webside.com"><input type="text" name="s" id="s" size="10" /> <input type="submit" value="Søg" /></form>
Avatar billede safrano Nybegynder
26. februar 2010 - 12:38 #2
Glem alt om indlæg nummer to!

Jeg har blot brug for et søgefelt/en kode der fungere som beskrevet i spørgsmålet øverst.
Avatar billede safrano Nybegynder
26. februar 2010 - 16:58 #3
Nu skrev jeg "glem alt om indlæg to". Det skal dog kunne sættes ind på samme måde. Skal placeres i 'Tekst widget' på Wordpres side.

Håber snart der er nogen som kan løse det. Ja, er lidt utålmodig, da det er dte eneste jeg mangler for at få min side færdig.
Vil om nødvendigt gerne give flere point.
Avatar billede safrano Nybegynder
26. februar 2010 - 21:44 #4
Shit ...., come on .... Er alle i byen??

Kan se andre har spurgt om det samme, og fået svar (dem kan jeg imidlertid ikke bruge).
Avatar billede safrano Nybegynder
27. februar 2010 - 15:53 #5
Lukket!!!!!!!!