Avatar billede niklasnina Nybegynder
24. februar 2010 - 10:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pc lukker ned når mit barnebarn går på facebook

mit barnebarn elsker at gå på facebook,nu har hun fået et problem computeren lukkern ned når hun besøger siden,er der en løsning på dette problem?
Avatar billede mc_fly Nybegynder
24. februar 2010 - 10:31 #1
Genstarter den, eller lukker den helt ned?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2010 - 11:10 #2
Start jeres browser og slet cookies og midlertidige internetfiler.
Prøv så at gå på Facebook igen.

Hvilken browser bruger hun?
Avatar billede niklasnina Nybegynder
24. februar 2010 - 20:53 #3
Hun bruger explorer 8.Jeg vender tilbage når jeg har snakket med hende.Hvordan er det lige man  sletter cookies og midlertidige
internetfiler?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. februar 2010 - 22:19 #4
Inde i IE trykker du ctrl-shift-del og vælger at slette alt. Så er du sikker.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
01. marts 2010 - 20:48 #5
Det hjalp.Lægger du et svar.så du kan få point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2010 - 21:14 #6
Kommer her :)
Avatar billede stigmik Nybegynder
17. januar 2011 - 23:18 #7
Rigtigt mange tak for dette svar samt spørgsmål.
Jeg har kæmpet længe med dette nedluknings problem uden at vide, at det faktisk er Facebook, der er det virkelige problem.
Så snart jeg havde slettet Browserdata forsvandt problemet. Jeg har faktisk to faner åbne med FB imens jeg svare nu ;-)
Avatar billede stigmik Nybegynder
17. januar 2011 - 23:49 #8
I øvrigt så bruger jeg browseren: Google Chrome
Så det er måske et generelt problem dette her ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2011 - 20:53 #9
Oplever af og til selv problemer med facebook i Chrome og netop sletning af browserdata hjælper også her, så det er åbenbart et generelt problem :)

Tak fordi du vendte tilbage.