Avatar billede safrano Nybegynder
23. februar 2010 - 21:09 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Ramme i tabel

Skriver man ikke længere border="0" ?

Selv om jeg skriver 0 er rammen stadig synlig? :/
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 21:19 #1
Prøv med

border="none";

  // Steeven
Avatar billede safrano Nybegynder
23. februar 2010 - 21:32 #2
Hej.

Det fungere heller ikke. Ingen ændring.

Er et cms system (WordPress). Er ofte ikke til at finde ud af at formatere i den slags.
Hvad definere man ingen rammer i tabeller med css? Så vil jeg prøve om det virker.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 21:39 #3
Så kan du sikkert ikke gøre noget ved det. Der må være et sted, hvor  din css-kode bliver overskrevet, og så er der intet, du kan gøre.

Det er et problem med cms-systemet. Har du ingen muligheder for at rette i grundindstillinger og -standarder?

  // Steeven
Avatar billede maniactor Nybegynder
23. februar 2010 - 21:43 #4
Hvis det er i Wordpress, skal du ind i CSS'en for det aktive tema/skabelon, og finde ramme "indstillingerne" derinde.

Du kan blive hjulpet på vej med Firebug som er et genialt værktøj til samme formål: http://getfirebug.com/ (extension til FireFox). Hvis du har spørgsmål til Firebug, så skriv bare et ekstra spørgsmål herinde :).
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 21:50 #5
Ikke "border='none'", men "border: none;" som man jo gør i CSS.
Avatar billede safrano Nybegynder
23. februar 2010 - 22:21 #6
Ok, tak skal i have.

Jeg var ikke klar over at det på forhånd var defineret i systemets css. Nu jeg så erfarede det har jeg blot fundet og rettet tallene der. Det virker.
Avatar billede safrano Nybegynder
23. februar 2010 - 22:33 #7
Læg svar.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 22:46 #8
... Selvfølgelig. Skrivefejl fra min side.

Hvem skal lægge svar?

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 01:29 #9
Her kommer et svar :)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 12:23 #10
Svar.

  // Steeven
Avatar billede safrano Nybegynder
26. februar 2010 - 00:32 #11
Ok, så deler I dem.