Avatar billede swamboo Seniormester
18. februar 2010 - 23:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

checkbox opdatere siden

Jeg har skrevet fælgende kode:

<INPUT type="checkbox" ID="Checkbox1" NAME="Checkbox1" onchange ="default.asp">Ægtefælde medtages
<form action="default.asp?vis=2&v=1&id=<% response.write rstemp("id")& "&red="& id%>" method="post">
<input type="submit" class="klein" name"ok" value="Frameld" name="knap" id="1"></center></td>
</form>

Mit ønske var at den skulle gå ind på siden default.asp?..... når man klikkede på boxen - men det sker ikke. Hvad er der galt/kan man ikke få den til at fungere som link?
Avatar billede thomas_j Nybegynder
18. februar 2010 - 23:34 #1
sæt onchange="submit()".

Dette gør at den submitter formen. Du kan evt. sætte den ene checkbox i sin egen form.

/Thomas
Avatar billede thomas_j Nybegynder
18. februar 2010 - 23:36 #2
Mere præcist

<form action="default.asp" method="get">
<INPUT type="checkbox" ID="Checkbox1" NAME="Checkbox1" onchange ="submit()">Ægtefælde medtages
</form>

Avatar billede swamboo Seniormester
19. februar 2010 - 17:57 #3
Den vil ikke hoppe over til siden.
Jeg har skrevet:
<form action="default.asp?vis=2" method="get">
<INPUT type="checkbox" ID="Checkbox1" NAME="Checkbox1" onchange ="submit()">Ægtefælde medtages
</form>

Hverken Post eller get virker...
Kan man uden at den opdaterer siden få valget indlæst i acces'en så er det faktisk lige så godt :o)
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2010 - 12:05 #4
<form action="default.asp?vis=2" method="post" id="somename">
<input type="checkbox" id="Checkbox1" name="Checkbox1" onchange ="document.getElementById('somename').submit();">Ægtefælde medtages
</form>
Avatar billede swamboo Seniormester
20. februar 2010 - 20:26 #5
Lad det være sagt helt ærligt - der sker ikke en bønne :o)
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2010 - 22:59 #6
hvis ikke du får en js-fejl så skyldes det sikkert at der ikke er en onchange-event på checkbox, så må du prøve med en onclick.
Avatar billede swamboo Seniormester
21. februar 2010 - 22:34 #7
Bravo - OnClick virker... Nu er det som ønsket. Beder høfligt om svar... :o)
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2010 - 17:57 #8
svar :)