Avatar billede baitianlong Nybegynder
18. februar 2010 - 09:42 Der er 1 løsning

Problemer med DateTime.parseExact + format

Denne kode virker ikke:

public static DateTime parseMinTime(string _datestring, string _timestring)
        {
            // _datestring = "MM/dd/yyyy"
            // _timestring = "hhmm_hhmm" (24hrs)
            string _mintimestring = _timestring.Split('_')[0];
            return DateTime.ParseExact(_datestring + " " + _mintimestring, "MM/dd/yyyy hhmm", System.Globalization.CultureInfo.CurrentCulture);
        }

Der kommer en System.FormatException. Det fatter jeg ikke...

Jeg kan se i debuggeren at

_datestring = "02/20/2010"
_timestring = "0000_2359"
_mintimestring = "0000"

Og det stemmer jo overens med mit format...
Avatar billede baitianlong Nybegynder
18. februar 2010 - 10:14 #1
Naa, jeg fik det fikset v.hj.a.

public static DateTime parseMinTime(string _datestring, string _timestring)
        {
            // _datestring = "yyyy-MM-dd"
            // _timestring = "hh:mm_hh:mm" (24hrs)
            string _mintimestring = _datestring + " " + _timestring.Split('_')[0];
            DateTime _result = DateTime.Parse(_mintimestring);
            return _result;
        }