Avatar billede bivins Nybegynder
16. februar 2010 - 19:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk forskelle

Hej eksperter!
Har lige set på en ny harddisk (WD Caviar Black WD1001FALS) den har betegnelsen "harddisk for lagring".
Betyder det at den ikke ville være egnet som alm. harddisk der kører styresystemet?
Jeg syntes jo at den har nogenlunde samme specificationer som dem jer før har brugt - f.eks. 7200 rpm, stor buffer -32 MB osv.
Så hvad er forskellen på den og en man evt. ville bruge til styresystemet?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 19:55 #1
Den kan du roligt bruge til dit styresystem
Avatar billede off-line Nybegynder
16. februar 2010 - 21:06 #2
Enig med helgec. Den kaldes også WD Caviar Black Desktop Hard Drives.
EN harddisk er en harddisk, og det er så det. Uanset om du bruger
den til styresystem eller backup.
Avatar billede bivins Nybegynder
16. februar 2010 - 22:24 #3
Tak for kommentarene. Hvis I sender et svar deler jeg pointene mellem jer.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. februar 2010 - 22:29 #4
Tak men jeg kom kun med suplerende info, så jeg skal ikke have point.
Avatar billede bivins Nybegynder
16. februar 2010 - 22:36 #5
Det er netop derfor at jeg syntes at du også skulle have points, du kom med et forklarende svar. Jeg spurgte faktisk om der er forskel på den og andre harddiske der gør at den kun skulle bruges til lagring.
Avatar billede off-line Nybegynder
16. februar 2010 - 22:48 #6
Jamen så siger jeg Tak:)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 07:26 #7
Jeg samler ikke point
Avatar billede bivins Nybegynder
17. februar 2010 - 11:21 #8
Så får off-line de 30 points. Tak helgec for dit hurtige svar, og så blev jeg samtidig gjort opmærksom på din website, den ser meget nyttig ud .)