Avatar billede iversen4real Nybegynder
15. februar 2010 - 20:42 Der er 7 kommentarer

Når jeg skriver, mangler flere bogstaver i den skrevne tekst

Min pc = HP Pavilion Slimline s3642sc desktop pc

Jeg har netop opgraderet min pc fra windows vista til win 7. (helt ny installation)
Mit tastatur er et logitech dinovo edge. Jeg har downloaded nyeste drivere mm.
Da jeg brugte windows vista havde jeg ingen problemer med tastaturet overhovedet. Men efter jeg har fået win 7, opfører den sig ikke "normalt". Når jeg skriver tekst, mangler der flere bogstaver i den skrevne tekst, og jeg må ofte tilbage og redigere i det skrevne. (pisse irriterende)
Hvis jeg skal skrive kodeord ind på diverse sider i browseren, må jeg ofte skrive flere gange, og "tjekke" om bogstaverne nu kommer med.
Som nævnt har jeg de nyeste drivere og tastaturet er ladet helt op. Der har aldrig været problemer med rækkevidden før, så det er næppe problemet.
Jeg tænker det må været noget indstilling i Win 7, men aner det ikke. Håber der er en, som har nogle forslag til ændringer, så det atter kan virke, som det skal....
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 08:01 #1
her er drivere til win 7 32 bit

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4063&lc=da&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=3833284

gå i kontrolpanel og se om du har setpoint installeret hvis du har det så afinstaller det og genstart

jeg har også logitech tastatur og gør sådan her med setpoint

der fulgte en 4.24 cd med mit
http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/
hvis du markerer 4.24 og venter til den slår over og så trykker du på den grønne og henter den
når den er installeret sætter du dig tilbage og venter på den er færdig eller efter genstart er færdig

i systemtray ligger der så en ikon der ligner et batteri og en mus
højreklik på den og gå i muse- og tastaturindstillinger
slå den over på værktøj - indikatorindstillinger
internetopdateringer - yjek nu
og lad den hente 4.80 og instaler den hen over via denne vej jeg har skrevet

så tror jeg det virker
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 08:03 #2
det her er den rigtige 32 bit version af drivere til din pc - den anden er til 64 bit så se bort fra den men brug denne her

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4062&lc=da&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=3833284
Avatar billede iversen4real Nybegynder
16. februar 2010 - 09:19 #3
Min pc er en 64 bit version. Det er jeg ret sikker på.
Avatar billede iversen4real Nybegynder
16. februar 2010 - 09:22 #4
min version af setpoint er 4.80.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 09:22 #5
kontrolpanel system skulle det gerne stå
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 09:28 #6
ok men der er ged i din logitech og de anbefaler at afinstallere den inden en opdatering

via kontrolpanel atfinstaler den og genstart og læg den ind igen - aldrig hen over - der kan gå ged i bluetooth

hvilken setpoint fulgte med den

http://www.logitech.com/index.cfm/434/192&hub=1&cl=dk,da

http://logitech-da-emea.custhelp.com/cgi-bin/logitech_da_emea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8284&section=troubleshoot&crid=434&lt_product_id=192&tabs=1,3,2,5&cl=dk,da&p_search_text=diNovo Edge

den ligger også her til 64 bit

http://www.logitech.com/index.cfm/434/192&hub=1&cl=dk,da?bit=&osid=14
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 09:30 #7
læg mærke til at links ikke direkte kan trykkes på i eksperten
kopier dem ind i adresse feltet så virker de