Avatar billede celfa Nybegynder
13. februar 2010 - 17:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Form virker ikke i IE

Hey.

Hvordan kan det være at dette kode ikke virker i IE, men i FF? Der sker intet når man trykker på knappen <button>Upload Fil</button> det er vel reelt et HTML spørgsmål?

<form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']?>" method="post">

        Vælg menupunkt:

        <select name="menupunkt">

<?php $mapper = Array("menu1", "2", "3","4", "5", "6");

for($i = 0; $i < count($mapper); $i++) {

echo "<option value='".$mapper[$i]."'";

if($mappe==$mapper[$i])

echo " selected='selected'";

echo ">".$mapper[$i]."</option>";

} ?>

</select>

<input type="submit" name="changeSite" value="Vælg" />

</form>

<h4>Du er nu i mappen: <?php echo $mappe; ?></h4>

<form action="./upload.php" method="post" enctype="multipart/form-data">
  <p>
      <label for="file">Vælg en fil:</label> <input type="file" name="userfile" id="file"> <br />
      <button>Upload Fil</button>
  <p>
  <input type="hidden" name="mappe" value="<? echo($mappe); ?>">
</form>
Avatar billede kjeldsted Novice
13. februar 2010 - 17:45 #1
Fordi der egentlig ikke skal ske noget. Du skal bruge <input type="submit"> i stedet for <button>
Avatar billede celfa Nybegynder
13. februar 2010 - 17:56 #2
Takker.
Avatar billede kjeldsted Novice
13. februar 2010 - 18:45 #3
Det var så lidt, og tak for point
Avatar billede BrJoe Nybegynder
14. februar 2010 - 01:49 #4
Du laver php, men ved ikke hvordan man laver en submit knap i html? Heh, spøjst :)