Avatar billede Adam09 Nybegynder
12. februar 2010 - 21:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværksregistrering Vsita

Jeg bøvler med  Netværksregistrering og norton NIS2010. Jeg kan ikke slå netværksregistrering fra. Windows firewall skal slåes til først. Jeg vil selvfølglig ikke køre med to firewalls.

Nogle ideér?

mvh

Allan
12. februar 2010 - 21:54 #1
Velkommen til E. ...

Generelt -> Liiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede snowball Novice
12. februar 2010 - 22:12 #2
karise_larry: Prøv og læs overskriften på spørgsmålet (igen) ;)
12. februar 2010 - 22:34 #3
(Det er vist ret sent på aftenen - Snorke...)
Avatar billede Adam09 Nybegynder
12. februar 2010 - 22:52 #4
Eller kedsomhed. Bruger sin tid på være efter mig. Get off my back larry. Der sker sku´ikke noget ved at be om hjælp i en anden tråd. Nu har jeg lavet en ny tråd, larry.
Avatar billede HansErikGundtoft Nybegynder
19. marts 2010 - 17:35 #5
Nej
Mit problem er at netværksregistrering (inde ved avancered indstillinger i hjemmegruppe godt kan sås til men lige så snart jeg går ud af dette vindue, bliver den slået fra igen. Hvorfor gør den et.? Det betyder at jeg ikke kan komme i forbindelse med andre computeres hjemmegrupper.
Jeg har en PC mere der kører med Windows 7, og her er er ikke det samme problem.