Avatar billede Corxial Nybegynder
11. februar 2010 - 04:06 Der er 3 kommentarer

Keyboard og mus ved boot up

Hej,
Har i længere tid undret mig over hvorfor mit keyboard og min mus ikke magter at boote op samtidig når jeg tænder min PC. skal enten unplugge eller resette musen og sætte den i før tastaturet. håber der findes en simpel forklaring på dette. har oplevet det med et normalt Microsoft keyboard, et Razer Lycosa samt musene MS Habu og Roccat Kova. Bruger Windows 7 Ultimate x64 på nuværende tidspunkt.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2010 - 08:29 #1
bruger du setpoint
bluetooth

den bruger jeg i win 7

http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/

men ved det faktisk ikke om det er løsningen - husk det skal afinstalleres via kontrolpanel inden en ny version indlægges så ikke henover den gamle

min står i kontrolpanel under tilføj fjern

logitech setpoint

m.v.h
Avatar billede mc_fly Nybegynder
11. februar 2010 - 10:37 #2
Det er nok ikke et driverproblem når det er sket med flere modeller. Det kan dog være USB2.0 driveren. HAr du instaleret bundkortsdrivere osv?

Ellers så prøv at sætte en usb -> ps2 omformer på og brug de gamle stik til mus/tastatur.
Avatar billede Corxial Nybegynder
11. februar 2010 - 13:51 #3
Kan få musen til at boote op med et gammelt tastatur i PS2 porten,  prøvede lige da jeg ville ind i bios og kigge og prøve at slette alle drivers i fejlsikret tilstand og fjerne den fra enhedshåntering. Er ret sikker på det er mit Razer Lycosa den er gal med så. den skifter altid tilbage i sangene elers sætter knapperne sig fast. måske er der bare fejl på mit keyboard? kan ikke huske `noget om USB 2.0. men det burde jeg nok undersøge så =) takforen hurtig respons ellers ^^