Avatar billede nemlig Professor
08. februar 2010 - 15:50 Der er 1 løsning

Hent poster, der har dato og tid, der ligger efter datetime-felt

Hejsa.
Jeg har en variabel, som ligger med en dato og klokkeslæt hentet fra et datetime-felt i MySQL.
$row['dato'] = '2010-02-28 12:15:00';

Nu ønsker jeg at hente de poster i en tabel, som har den startdato, der ligger efter denne dato, men kan ikke få det til at virke:

$sql = "SELECT * FROM kalender WHERE '".$row['dato']."' > `startdato` ORDER BY `startdato`";

Startdato er af typen datetime og ligger i formattet YYYY-MM-DD TT:MM:SS.
Avatar billede nemlig Professor
08. februar 2010 - 16:01 #1
Undskyld forstyrelsen - jeg havde lavet en fejl, hvorfor ovennævnte virker fint.
Jeg lukker igen.