Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 14:18 Der er 23 kommentarer

PHP Send console command til counter strike source server

Er der nogle der ved hvordan jeg med PHP kan sende en console command til min css (Counter strike source) server?
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 16:43 #1
Slet ingen?
Avatar billede stigma Nybegynder
08. februar 2010 - 20:51 #2
Det er en lidt mere lang håret en :) - Men hvis jeg husker rigtigt skal du have fat i sockets i PHP..

Jeg fandt dog dette på google, hvor der er en der står med samme problem som dig.. :) - http://codenewbie.com/forum/php/4233-socket-based-cs-server-query.html

Men som sagt det kræver en del kendskab til hvordan counter-strike sender og modtager data, disse kan du finde her
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Server_queries

mvh Jeppe
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 20:57 #3
Mange tak for dit svar jeg kigger lige på det og vender tilbage :)
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 21:05 #4
Ja oka det fatter jeg ikke så meget af :D
Avatar billede repox Seniormester
08. februar 2010 - 22:09 #5
Valve har tilsyneladende været i gang med at lave et bibliotek som du kan anvende til at lave forespørgsler på serverne med:
http://koraktor.github.com/steam-condenser/

Det sparer dig da for lidt arbejde.
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 22:19 #6
Mange tak for svaret repox men den giver mig denne fejl når jeg prøver at downloade PHP versionen "AccessDeniedAccess DeniedAFC65585CAEEED71PlFOOd7KzRz9YbZdyUF+3rL08w5alplHLdvJm/BPQVvjwqVPQC0t0UPvELDZHGye"
Avatar billede repox Seniormester
08. februar 2010 - 22:25 #7
Hvis du nu henter den nederste af downloadfilerne ( http://github.com/koraktor/steam-condenser/zipball/0.9.0 ) så er alle tre pakker i de originale udgaver af steam condenser.
Så kan du jo bare nøjes med at pakke php delen ud...
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 22:35 #8
Ja oka :D Kigger på det
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 22:44 #9
Der er en fejl med det?

Der er et sted hvor den skriver:

require_once "../lib/PHPUnit/Framework.php";

Men der er ingen fil der hedder det i den folder? Folderen eksistere overhovedet ikke?
Avatar billede repox Seniormester
08. februar 2010 - 22:53 #10
Nu ved jeg jo ikke hvordan du forsøger at anvende biblioteket fra github, men du kunne jo eventuelt forsøge at kigge i deres diskussionsgruppe hvor andre brugere også har forsøgt at få hjælp:
http://groups.google.com/group/steam-condenser?pli=1
Brug de resourcer der er på deres website.
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 22:56 #11
Jeg unzipper bare de tre foldere og smider dem op på min ftp er det ikke det jeg skal? Men kigger lige på det der :)
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 23:05 #12
Altså kan jeg ikke bruge det der hvis "pear" ( http://pear.php.net/ ) ikke er på webhostens server? Jeg bruger http://one.com/ som webhost og ikke min egen com.
Avatar billede repox Seniormester
08. februar 2010 - 23:25 #13
Du kan 'installere' pear alt det du vil; du kan bare downloade det og lægge det på din server. Læs manualen.
Avatar billede kasperbje Nybegynder
08. februar 2010 - 23:29 #14
Jeg sys' ikke helt jeg kan finde ud af det :/
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 00:51 #15
Findes der ikke noget andet?? :/
Avatar billede repox Seniormester
09. februar 2010 - 01:08 #16
Jo, det du selv vil lave, baseret på de oplysninger du kan finde i de links som #2 gav dig; det er desværre en kompliceret ting hvor steam condenser skulle gøre det let for dig. Alternativet er at lave det selv - men det kræver du læser noget dokumentation og får prøvet det.
Desværre tror jeg - med fare for at lyde nedladende - ikke at det er noget som du har evnerne til; det er meget teknisk betonet og steam condensator skulle faktisk gøre det nemt for dig, så du ikke behøvede at koncentrere dig om det tekniske.
Jeg har ikke nok viden om emnet til at kunne hjælpe dig, ej heller er jeg interesseret i emnet - så jeg springer fra her.
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 15:06 #17
Hvordan installere jeg det der pear?? ( http://pear.php.net/ ) Jeg har prøvet og læse manualen men der står jeg skal installere pear på webhosten server og da jeg bruger one.com og ikke min egen com til og hoste min hjemmeside kan jeg så hvidt som jeg kan se ikke installere det?
( http://pear.php.net/manual/en/installation.getting.php )
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 15:10 #18
Ohh ups jeg er dum :) (Pinligt) Jeg havede ikke kigget længere nede :D
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 16:11 #19
Nårh kan sku ikke helt finde ud af det... Må bare lede rundt på google
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 16:42 #20
Hva er det PHPrcon har brugt??
( http://server.counter-strike.net/phprcon/ )
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 20:38 #21
Arrhh jeg har fundet noget tusind tak for hjælpen :D Smid et svar så du kan få dine point repox :)
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 20:57 #22
Men er der nogle af jer der ved hvordan jeg får PHP til og søge i en txt fil og finde en speciel linje og printe den ud på siden?
Avatar billede kasperbje Nybegynder
09. februar 2010 - 23:10 #23
Nej bare glem det har fundet ud af det :D