Avatar billede c-lund Nybegynder
08. februar 2010 - 09:34 Der er 3 kommentarer

ASP backup database

Hej exp

Jeg vil høre om det er muligt at kode/downloade et ASP script der kan tage backup af alt indhold i min MsSql database?

På forhånd tak
Avatar billede maddog_em Nybegynder
08. februar 2010 - 10:57 #1
Er med på en lytter, - ganske godt spørgsmål
Avatar billede muunsim Nybegynder
27. februar 2010 - 11:24 #2
Jeg sidder faktisk i øjeblikket og arbejder med at skrive netop sådan et script til at tage backup af mySql databaser - ved dog ikke om det kan genereliseres så det virker på alle webhoteller.

Skal nok lige holde folk opdateret når jeg kommer videre med det ;)
Avatar billede MrLund Nybegynder
10. marts 2010 - 15:39 #3
jeg lytter med :D