Avatar billede gladmhensk Nybegynder
07. februar 2010 - 11:30 Der er 1 kommentar

Acer bærbar med sort skærm

Hej Alle,

Jeg har søgt lidt rundt omkring, men kan ikke umiddelbart finde noget der virker. Jeg har en Acer 5810T bærbar (timeline serien med LED skærm), som jeg i går havde koblet op til en større computerskærm via. VGA. Den bærbare havde jeg foldet sammen og deaktiveret slumre og dvale tilstand sålænge der var strømstik i. Jeg slukkede den ned igår (stadigvæk foldet sammen) og tog strømstikket ud. Idag får jeg bare sort skærm når jeg tænder den, det hjælper heller ikke at koble den til den eksterne skærm med VGA.
Jeg har forsøgt at tage batteri og strøm ud og holde tænd-knappen nede i 1 minut for derefter at forsøge hhv. kun med strømstik, kun med batteri og med begge uden at noget af det har virket.

Jeg kan høre at den starter op, men det lyder ikke som om at den loader windows (vista 32 bit) helt hen til login.

Hvad er mulighederne? Er løbet tør for idéer da det som sagt er umuligt at se noget som helst på skærmen.
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
07. februar 2010 - 12:09 #1
Har forsøgt et par gange igen med at tage batteri og strøm fra. Når starter den nu så når den at loade en smule kan jeg høre, derefter slukker den selv (går ca. 5 sekunder) hvorefter den tænder igen og så lyser de forskellige ting, som normalt lyser, men intet andet kører på computeren.