Avatar billede pingvinvarmer Nybegynder
05. februar 2010 - 13:33 Der er 1 kommentar

Kør VBA macro fra fil

Hej!

Jeg har en macro A. Denne vil jeg gerne gemme i en fil, og køre den fra macro B i word.

Dermed kan alle blot installere macro B én gang, og herefter automatisk få glæde af forbedringer i macro A.

1.: Hvordan gøres dette?
2.: Jeg har i nedenstående anvendt .txt fil, er der noget bedre? .bas?

Jeg har forsøgt følgende, men kan ikke få execute til at virke:

Set MyFSO = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MyFile = MyFSO.OpenTextFile("X:\macroA.txt", 1)
MyMacro = MyFile.ReadAll

MyFile.Close
Set MyFSO = Nothing

Exec MyMacro
Avatar billede pingvinvarmer Nybegynder
10. februar 2010 - 09:09 #1
Er der virkeligt ingen der har prøvet dette før?

Der må da være andre end mig, som ikke vil have koden liggende i diverse dokumenter, men i en seperat fil istedet...