Avatar billede kxh Nybegynder
05. februar 2010 - 13:24 Der er 1 kommentar

document.getElementbyID & AJAX tabcontrol

Hej

jeg har fået et problemer jeg ikke lige kan løse, jeg har en webside der indeholder en ajax tabcontrol med to tabs, hver tab indeholder et iframe som viser siden test.aspx - denne test.aspx har jeg page_init som kalder et javascript som kan sætte height på et object jeg sender med, dette virker fint på den første test side indlæst i tab1 men i tab2 kan den ikke finde objektet, ok - jeg laver to forskellige sider så ingen clientID er ens, men objektet kan bare ikke findes. Nogen der har nogen ideer til hvorfor document.getElementById ikke virker på tab2

1. page_init - opbygger et script (setObjectLayout) som bliver registreret med page.clientScript.registerClientScriptBlock(xxx)

2. page_init efter script er registeret klades det vis sys.application.add_load funktionen        Page.ClientScript.RegisterStartupScript(GetType (), "js_layout", "Sys.Application.add_load(SetObjectLayout);", true);

Som sagt scriptet virker fint på første loaded side, men derefter går det galt.

Venlig hilsen
Kim Hansen
Avatar billede kxh Nybegynder
05. februar 2010 - 13:47 #1
> hvis man laver en postback på tab2 kan det godt finde objektet som er et panel