Avatar billede no_doubt Nybegynder
03. februar 2010 - 19:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dato LIG idag

Hvorfor skriver denne ikke nogle poster ud, selvom der ligger 02-02-2010 eller 04-02-2010

<% if request.querystring("dato") <> "" OR request.querystring("id") <> "" then%>
<td colspan="3">&nbsp;</td>
<td>
&nbsp;</td>
<td colspan="3" align="right">&nbsp;</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="7">
<font face="Arial" color="#000000">
<p align="center"><b><font face="Arial" size="2">Aftale(r) den valgte dag </font></b>
</font><font face="Arial" size="2">
<b>
<font face="Arial" color="#0000FF">
<a href="kalender.asp?valg=opret&dato=<%=request.querystring("dato")%>"><font color="#000000">
<span style="text-decoration: none">(Opret aftale)</span></font></a></font></b></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="7">
&nbsp;</td>
</tr>
<tr>
<% datoreq = "#" & request.querystring("dato") & "#"%>
<%
        Set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
          conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ="&Server.MapPath("../db/db.mdb")
        sql1 = "select * from aftaler where [dato] = "&datoreq&""

        Set rs1 = conn.Execute(sql1)
        response.write sql1
        if not rs1.eof then
%>
</tr>
<%do while not rs1.EOF%>
<tr>
<td colspan="3">
<font face="Arial" color="#000000">
<font face="Arial" size="2">
<a href="kalender.asp?id=<%=rs1("id")%>&dato=<%=rs1("dato")%>"><font color="#000000">
<span style="text-decoration: none"> <%=rs1("brugerID")%></span></font></a></font></td>
<td>
<font face="Arial" size="2" color="#000000">
<a href="kalender.asp?id=<%=rs1("id")%>&dato=<%=rs1("dato")%>"><font color="#000000">
<span style="text-decoration: none">
<%=rs1("emne")%></span></font></a></font></td>
<td colspan="3" align="right">
<font face="Arial" color="#000000">
<font face="Arial" size="2">
<a href="kalender.asp?id=<%=rs1("id")%>&dato=<%=rs1("dato")%>"><font color="#000000">
<span style="text-decoration: none"><%=rs1("dato")%></span></font></a>
<a href="kalender.asp?id=<%=rs1("id")%>&dato=<%=rs1("dato")%>"><font color="#000000">
<span style="text-decoration: none">(<%=rs1("starttid")%>)</span></font></a></font></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="3">
&nbsp;</td>
<td>
&nbsp;</td>
<td colspan="3" align="right">
&nbsp;</td>
</tr>
<%
rs1.movenext
loop
end if
%>
Avatar billede hifi4all Nybegynder
28. februar 2010 - 22:59 #1
Prøv at konvertere dato til et format din database kan forstå, f.eks:

<%
Private Function ConvertToSqlDate(dato)
Dim SQLYear
Dim SQLMonth
Dim SQLDay
Dim SQLHour
Dim SQLMinute
Dim SQLSecond

SQLYear = Year(dato)
SQLMonth = Month(dato)
SQLDay = Day(dato)
SQLHour = Hour(dato)
SQLMinute = Minute(dato)
SQLSecond = Second(dato)

if SQLDay<10 then
SQLDay = 0&SQLDay
end if

if SQLMonth<10 then
SQLMonth = 0&SQLMonth
end if

if SQLHour<10 then
SQLHour = 0&SQLHour
end if

if SQLMinute<10 then
SQLMinute = 0&SQLMinute
end if

if SQLSecond<10 then
SQLSecond = 0&SQLSecond
end if

ConvertToSqlDate = SQLYear& "-" &SQLMonth& "-" &SQLDay& " "&SQLHour& ":" &SQLMinute& ":" &SQLSecond
End Function
%>

<%
Dim Dato
Dato = Request.Querystring("dato")
Dato = ConvertToSqlDate(dato)
%>
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. marts 2010 - 23:09 #2
og et svar ?
Avatar billede hifi4all Nybegynder
02. marts 2010 - 21:28 #3
Yep! :)